توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 20, 2023 زمان انتشار: 7:54 ق.ظ کد خبر: 17600

حدنگاری موجب توسعه مناطق جنوبی استان کرمان می‌شود

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار با دهیاران روستاهای شهرستان جازموریان با اشاره به فواید صدور اسناد رسمی مالکیت، بر ضرورت اقدام فرادستگاهی در زمینه پیشبرد حداکثری حدنگاری تاکید کرد.

به گزارش لوار به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، ظهر امروز سیدمهدی هاشمی با هدف پیگیری مصوبات سفر معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، به جازموریان سفر و با جمعی از دهیاران گفتگو کرد.

هاشمی ضمن اشاره به تشکیل قرارگاه حدنگاری شهید سلیمانی به منظور اقدام جهادی در راستای صدور اسناد مالکیت شهرستان‌های جنوبی، بیان داشت: گروه نقشه‌برداری قرارگاه، از هفته آینده جهت تهیه نقشه املاک روستاها به این مناطق اعزام می‌شود.

وی ضمن حضور در روستاهای هدف به بررسی موانع و مشکلات پرداخت و با اشاره به فضای همدلی حاکم بر تمامی دستگاه‌ها، صدور اسناد مالکیت روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر را با همکاری بنیاد مسکن، منابع طبیعی و راه و شهرسازی امکان‌پذیر دانست.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان حدنگاری را دارای مزایای بسیار عنوان و ابراز امیدواری کرد: با توجه به نقش صدور اسناد مالکیت در توسعه بخش کشاورزی و نیز فراهم کردن امکان اخذ تسهیلات خوداشتغالی، حدنگاری می‌تواند موجب توسعه منطقه گردد.