توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 21, 2023 زمان انتشار: 7:55 ب.ظ کد خبر: 17650

بی بی جان منتخب فستیوال فیلم کویر و زندگی شد

مستند «بی بی جان » به کارگردانی سیدحمید میرحسینی در دومین حضور فستیوالی خود در ایران، در فستیوال فیلم کویر و زندگی در بخش مسابقه شرکت می کند. که پیش از این در فستیوال فیلم مادر با نظر هیئت داوران، عنوان مستند برتر در بخش مفهوم مادری را به دست آورده بود.

به گزارش لوار، مستند «بی‌بی جان»، روایتگر زندگی بی‌بی‌جان کریمی‌زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه فرزند معلول ذهنی، «بیمار پی‌کی‌یو» را بر عهده دارد و در  این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند  و همچنان عاشقانه و مادرانه در این مسیر سخت، بار زندگی را بر دوش می‌کشد.
عوامل دیگر این مستند عبارتند از مدیر تصویربرداری: علی رضا نجیب‌زاده، صدابردار: افراسیاب امیری، مدیر تولید: زینب عبدالله آبادی، پژوهش :سیدحمید میرحسینی، مهسا حقانیت و سمیرا شیخ مظفری، عکاس و برنامه‌ریز: فرزاد میرحسینی، مجری طرح: حجت طاهری، صداگذاری: مریم شهسواری، تدوین:سیدحمیدمیرحسینی، مشاور پزشکی: فهیمه ناظری، اصلاح رنگ: مازیار محمدی‌ ، گوینده تیزر: علی رضا رازانی‌، ساخت تیزر: مهسا صادق‌زاده، دستیاران تصویر: علی‌رضا طاهرنژاد، علی صالحی
لازم به ذکر است این مستند از بین هزار و سیصد اثر ارسال شده از سراسر کشور به عنوان اثر برگزیده در بین بیست و یک فیلم منتخب در بخش داوری انتخاب شده است.