توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 4, 2022 زمان انتشار: 1:04 ب.ظ کد خبر: 12748

برگزاری نشست هم افزایی با دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، نشست هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت، نماینده حج زیارت، کانون های مساجد، اداره کتابخانه ها، نماینده سازمان خبرگزاری ایرنا در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست با بیان اینکه خانواده ارشاد در جنوب کرمان گرد هم آمدند، گفت: وقتی هم خانواده های وزارت فرهنگ و ارشاد در کنار هم باشند قطعا اتفاقات بسیار خوبی رخ می دهد.
وی با تاکید بر اینکه ما بدنبال تعامل و همکاری هستیم، اظهارداشت: بنا داریم این نشست ها را ماهانه با تعریف و عملی کردن یک رویداد بزرگ فرهنگی برگزار نماییم و هر تصمیمی هم که در این نشست ها گرفته شود اداره کل با تمام توان حمایت می کند.
مسلمی مهنی با بیان اینکه خانواده ارشاد با تعامل و همگرایی به عنوان مشاوردر کنار یکدیگر می توانند فعالیت های بزرگی انجام دهند،عنوان کرد: اگر در کنار هم همگام حرکت کنیم اتفاقات فرهنگی خوبی رخ خواهد داد.
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید دارد خانواده ارشاد در یک مسیر کنار هم باشند با همگرایی و هم افزایی فعالیت های مرتبط فرهنگی انجام دهند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه باید عدالت فرهنگی در جنوب کرمان رخ دهد، گفت: بنا داریم بخشی از فعالیت های فرهنگی و هنری در روستاها و مناطق دور افتاده برگزار نماییم.
وی اظهارداشت: در حوزه آموزش خلا های زیادی وجود دارد باید به این مهم توجه جدی شود و آموزش را اولویت اول در هر حوزه ای قرار دهیم.
مسلمی مهنی رویداد فرهنگی را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به مصوبات این نشست بنا شد در هفته وقف فعالیت های فرهنگی گسترده در این منطقه رخ دهد و همچنین مسابقه کتابخوانی نیز در منطقه برگزار می شود.
وی گفت: با پیگیری های مستمر مشکل انجمن سینمایی جوان جنوب کرمان و سامانه جامع رسانه در جنوب کرمان حل شد.