توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 25, 2022 زمان انتشار: 6:53 ق.ظ کد خبر: 12530

برگزاری سومین نشست هم اندیشی تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب کرمان

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان سومین نشست هم اندیشی تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، سومین جلسه هم اندیشی تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب کرمان با حضور بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین و کارشناسان این اداره کل در سالن کنفرانس برگزار شد.
بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست با بیان اینکه سند تحول فرهنگی جنوب کرمان با افق چند ساله تدوین می شود، عنوان کرد: بنا داریم اولویت های فرهنگی جنوب کرمان توسط اساتید و نخبگان در قالب یک کار پژوهشی انجام شود.


وی احیای فرهنگ های بومی منطقه را اولویت مهم دانست و بیان کرد: می طلبد اصالت فرهنگی را در این منطقه به وسیله ظرفیت های خودمان حفظ و احیا کنیم.
مسلمی مهنی عنوان کرد: اساتید و نخبگان می توانند کمک کننده خوبی در حوزه تدوین سند توسعه فرهنگی با ارایه طرح و پژوهش به ما کمک نمایند.
وی اظهارداشت: سند توسعه پیشرفت فرهنگی هر شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود هر منطقه بصورت متفاوت تدوین می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های موجود برای تکمیل سند تحول استفاده می کنیم، گفت: از تمام نخبگان فرهنگی و هنری و قرآنی برای این مهم استفاده می شود.


گفتنی است، دکتر امین کامرانی به عنوان رئیس کارگروه تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب استان کرمان انتخاب و کار اجرایی خود را شروع کردند.
کامرانی در این نشست گفت: به کمک کارشناسان و اساتید حوزه فرهنگ و هنر این سند تدوین می شود و از همه کسانی که خبره و ظرفیت فرهنگی دارند استفاده می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تمامی نقاط ضعف و قوت فرهنگ جنوب کرمان شناسایی می شود، گفت: نباید هیچ موردی از قلم بیافتد و برای این مهم تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم.

عکس و گزارش: زینب موحدی نیا