فرمانده سپاه جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 27, 2020 زمان انتشار: 11:47 ق.ظ کد خبر: 8757

ایثار مدافعان سلامت به عظمت رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس است

آیین تقدیر از مدافعان سلامت با حضور فرمانده سپاه شهرستان جیرفت و رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بیمارستان امام خمینی ره جیرفت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیل لوار، سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در این آیین تجلیل ضمن تقدیر از تلاشهای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  و کادر بهداشت و درمان به ویژه در ایام کرونا اظهار داشت: به یاد روزهای دوران دفاع مقدس خدمت شما رسیدیم از روزهایی یاد میکنیم که عده ای جانشان کف دستشان بود  و از کیان این نظام دفاع میکردند، امروز هم جامعه پزشکی جانشان کف دستشان است به ویژه کسانی که در بخش کرونا هستند و از سلامت ما دفاع میکنند.

وی افزود: رزمندگان مدافع سلامت برای سلامتی ما جان میدهند و همه وجودشان را کف دستشان گرفته اند ما در راستای تقدیر از رشادتهای این عزیزان وظیفه خود میدانیم که تقدیر و تواضع کنیم در مقابل عظمت کار شما که کاری با ارزش و بزرگ است.

بهروز تصریح کرد: از روز نخست شیوع کرونا بخشهای مختلف بسیج در کنار حوزه  بهداشت درگیر بودند از گروههای جهادی و درمان با تولید ماسک، ضدعفونی و … همه با افتخار در کنار شما هستیم و کار امروز شما به بزرگی کاری است که در دوران دفاع مقدس رزمندگان  انجام دادند.

وی با بیان اینکه بیمارستانها ظرفیتی دارد و کادر درمان هم توان مشخصی دارد، گفت: بعد از خداوند متعال حافظ جان انسانها شما هستید و این خدمت را دارید ما هم در کنار شما هستیم.

بهروز بیان داشت: از کار مجاهدانه مسئولان دانشگاه و کادر بهداشت و درمان جنوب کرمان بخصوص جناب آقای دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این شرایط سخت تشکر میکنم و خداوند متعال به آنها قوت دهد که از این شرایط سربلند بیرون بیاییم.