توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 13, 2021 زمان انتشار: 11:06 ب.ظ کد خبر: 9533

اولین همایش روز ملی سینما درقلعه گنج برگزار شد/تصاویر

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اولین همایش روز ملی سینما در شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، به مناسبت روز ملی سینما انجمن فیلم و عکس قلعه گنج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه گنج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ،بنیاد علوی و فرمانداری قلعه گنج اقدام به برگزاری اولین بزرگداشت روز ملی سینما در این شهرستان کردند.


حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان در این همایش ضمن تبریک روز ملی سینما گفت: در سال های قبل رایزنی های زیادی در جهت تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری انجام شده و پیشرفت های خوبی نیز داشتیم اما متاسفانه این پروژه به اتمام نرسیده و از طرفی هم هنوز از طریق اداره راه تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نگردیده است.
وی تصریح کرد: با توجه به مساعدت و همکاری فرماندار محترم قلعه گنج و همچنین حمایتهای بنیاد علوی تا یک سال آینده این پروژه صد در صد تکمیل و تحویل اداره ارشاد شهرستان می شود.
اسحاقی تصریح کرد: طی نشست و هم اندیشی با جناب دکتر شهسواری فرماندار محترم شهرستان قلعه گنج مقرر شد بخش اداری این مجتمع طی ماه های آتی تکمیل و دراختیار کادراداری قرار گیرد.


وی اظهار داشت: تمام امور مربوط به تجهیز مجتمع آماده و بلافاصله پس از تکمیل ساختمان این مجتمع تجهیز خواهد شد.
گفتنی است، این همایش با اکران دو فیلم کوتاه حصیل زهرا به کارگردانی مهدی میرزایی و فیلم کوتاه مه دیم به کارگردانی حجت دهقان همراه بود.
همچنین با حضور مدیران و چهره های فرهنگی شهرستان از اولین فیلم سازان و بازیگران و عوامل موثر در فیلمسازی شهرستان قلعه گنج تجلیل به عمل آمد.