چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
با حضور شاعران برجسته کشور:
توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 28, 2022 زمان انتشار: 1:41 ق.ظ کد خبر: 11885

ششمین همایش بزرگ کشوری دل عالم برگزار شد/ ۶۲تصویر

با حضور شاعران برجسته کشور، ششمین همایش بزرگ کشوری دل عالم، عصر امروز پنجم مردادماه ۱۴۰۱ در تالار اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، در این همایش، دکتر فاطمه لشکری (راحیل کرمانی) عضو هئیت مدیره انجمن دل عالم گفت: انجمن دل عالم که ۱۲ سال از تاسیس آن می گذرد بر اساس دو هدف اساسی، یکی تعامل و ایجاد ارتباط با شاعران کشور و هدف دوم ارتقای دانش ادبی شاعران، خصوصا شاعران جوان بنا شده است.
وی افزود: در راستای هدف اول، برگزاری شش همایش کشوری و ده ها همایش استانی و منطقه ای و در راستای هدف دوم، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی حضوری و غیر حضوری در فضای مجازی انجام گرفته است.
دکتر لشکری همچنین برگزاری جلسات شعر هفتگی همراه با نقد، تجلیل وتکریم از شاعران پیشکسوت استان را از اقدامات مهم دیگر این انجمن برشمرد و تصریح کرد: این انجمن تحت نظاره هیات مدیره اداره و از انجمن های بزرگ کشور محسوب می شود.

لازم به ذکر است، در روز اول این همایش، بیش از ۲۵شاعر به شعرخوانی پرداختند و همچنین اجرای موسیقی و شعرخوانی محلی توسط استاد حسین سبزه صادقی، استاد یاسر پهلوان و فاطمه محمدی انجام شد که مورد استقبال عالی حضار قرار گرفت.
همچنین روز دوم این همایش نیز در روز ششم مردادماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۸ درتالار اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان با حضور بیش از ۵۰شاعر برجسته کشوری برگزار می‌گردد.

جا دارد از اعضای هئیت مدیره این انجمن، مخصوصا سیدعلی منصوریان دبیر و موسس انجمن، جناب آقای ملکی رییس هئیت مدیره، دکتر فاطمه لشکری عضو هئیت مدیره، عبدالرحیم عبدالکریمی مدیر انجمن ترانه، محمدعلی عرب نژاد رییس انجمن شعر آئینی و همه کسانی که در برگزاری این همایش بزرگ، نقش داشته و زحمت کشیدند، قدردانی نمود.

تصاویر: محمدرضا براهام