چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 27, 2022 زمان انتشار: 11:49 ب.ظ کد خبر: 11881

آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان پس از اعلام هشدار سطح قرمز

سرپرست فرمانداری سیرجان از آماده باش دستگاه های اجرایی شهرستان پس از اعلام هشدار هواشناسی سطح قرمز و بارش سنگین سامانه مونسونی و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، دکتر یعقوبی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان تدابیر و تمهیدات لازم برای وقوع هرگونه بحران احتمالی را اندیشیده است،گفت:با توجه به احتمال بارندگی‌ و وقوع سیل، مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان باید از حداکثر ظرفیت خود برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های احتمالی استفاده کنند.

وی از لغو مرخصی های مدیران و حضور آنها در شهرستان خبر داد و گفت‌: تمامی مرخصی‌های بخشداران،دهیاران و مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان لغو و همه مدیران به صورت تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

دکتر یعقوبی پور افزود:با توجه به احتمال وقوع بارندگی های سیل آسا همراه با بالا آمد آب رودخانه های فصلی از همشهریان عزیز می خواهیم از سفرهای غیرضرور و توقف در مسیر سیلاب و بستر و حاشیه رودخانه ها بپرهیزند.

وی ادامه داد: شهروندان از توقف و پارک خودرو در اطراف درختان،تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و ساختمان های نیمه کاره، حتماً اجتناب کنند.