مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد:
توسط: لوار ما
تاریخ: دسامبر 26, 2022 زمان انتشار: 2:58 ب.ظ کد خبر: 13707

آغاز ثبت‌نام فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مشمول در سامانه کارا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آغاز ثبت‌نام فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مشمول در سامانه کارا خبر داد وگفت: فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ثبت تقاضای تسهیلات می توانند از 5 دی ماه الی 12 دی ماه سال جاری به مدت یک هفته به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، طبق دستورالعمل جز ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کسب و کارهای دارای مجوز بخش فرهنگ و هنر اعم از چاپخانه، کانون های تبلیغات، موسسات مختلف فرهنگی و هنری، انتشارات، خانه های مد و لباس و آموزشگاه های آزاد هنری می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.
وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند درخواست و ثبت نام خود را که شامل طرح توجیهی در سامانه کارا قسمت تسهیلات تبصره ۱۸ به آدرسhttps://kara.mcls.gov.ir/default/Home/Main_Header ثبت و پس از آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای پر کردن بقیه فرم ها و تحویل طرح توجیهی و کپی مجوز به همراه اصل مجوز مراجعه نمایند.
مسلمی مهنی افزود: مجوز افراد باید دارای زمان بوده و ابطال نشده باشد در صورت داشتن چک برگشتی یا سایر مشکلات حساب شخص در همان مرحله اول توسط بانک مردود می گردد.
وی با بیان اینکه جذب تسهیلات رقابتی و طرح‌ها باید بررسی گردد، خاطرنشان کرد: لذا ثبت‌نام صرف، تعهدی برای دستگاه اجرایی و بانک جهت پرداخت تسهیلات ایجاد نمی کند.