مسئول فرهنگی ثبت اسناد سیرجان:
توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 17, 2023 زمان انتشار: 4:32 ب.ظ کد خبر: 16875

کتابخانه اداره ثبت در راستای مسئولیت‌های فرهنگی دایر شده است

مسئول امور فرهنگی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، سال گذشته ایستگاه مطالعه‌ای با قریب به ۸۰ جلد کتاب اهدایی کارکنان این اداره راه‌اندازی گردید که در حال حاضر به برکت فرهنگ اهدای کتاب، شمار کتاب‌های این کتابخانه از ۳۰۰ جلد عبور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، محمدسعید ابراهیمی ضمن اشاره به اهمیت کتاب و لزوم ترویج فرهنگ مطالعه، اظهار داشت: یکی از شقوق تکریم ارباب رجوع، ایجاد فضای اداری مطبوع و دلپذیر است و با توجه به زمان‌بر بودن نسبی فرآیندهای ثبتی و به منظور غنی‌سازی اوقات انتظار مراجعین، سال گذشته همزمان با هفته قوه قضائیه در این واحد ثبتی ایستگاه مطالعه دایر شد.

وی افزود: از آنجا که برکت کار فرهنگی در گرو مردم‌پایه بودن آن است، این ایستگاه مطالعه با کتاب‌های اهدایی کارکنان و بدون یاری گرفتن از نهادهای دولتی و عمومی راه‌اندازی گردید.

مسئول فرهنگی اداره ثبت سیرجان بیان داشت: الحمدلله شاهد استقبال خوبی از سوی مردم فرهیخته بوده‌ایم و علاوه بر مطالعه کتاب در زمان انتظار، بسیاری از مراجعین با نذر کتاب، بذر دانایی می‌افشانند.

او ادامه داد: این ایستگاه مطالعه در ابتدا با حدود ۸۰ جلد کتاب اهدایی همکاران آغاز به کار کرد اما در حال حاضر با همت مردم فرهنگ‌دوست، بالغ بر ۳۰۰ جلد کتاب در این کتابخانه موجود است.

ابراهیمی در خاتمه تصریح کرد: برای مراجعین محترم علاوه بر مطالعه، امکان امانت بردن کتاب بدون هیچ محدودیتی فراهم است و این امر حتی مستلزم هماهنگی نیز نمی‌باشد زیرا اهالی مطالعه، شایسته اعتماد اند.