توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 8, 2022 زمان انتشار: 12:21 ب.ظ کد خبر: 13363

عزم مسئولین جیرفت جهت رفع مشکلات بخش مرکزی این شهرستان

دکتر احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت به‌همراه میثم امیری بخشدار مرکزی وجمعی از مدیران ادارت از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند و ضمن دیدار با اعضای شوراهای اسلامی ، دهیاران و معتمدین محلی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، دکتر احمدبلندنظرفرماندار شهرستان جیرفت در این بازدید گفت: دهیاران به عنوان خدمتگزاران به مردم باید در راستای سیاست های دولت مردمی نسبت به انجام شرح وظایف قانونی خود اقدام نمایندو نسبت به انجام پروژه های عمرانی اهتمام ویژه داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت به مشکلات آب آشامیدنی ومشکلات چاه های فاقد پروانه اشاره وضمن بررسی مشکلات به صورت کارشناسی با حضور مدیران وکارشناسان مربوطه ابراز امیدواری کرد: با پیگیری از طریق استان وهزینه کرد اعتبارات شهرستانی بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.
فرماندارجیرفت به خدمات انجام شده نظیر رفع مشکل افت ولتاژ برق وتغییر سیم به کابل در بسیاری از روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد واین خدمات را خدمات نظام اسلامی بر شمرد و خاطرنشان کرد: شوراها ودهیاران با حضور در بین اهالی روستاها می توانند ضمن بررسی مشکلات وکمی وکاستی های سطح روستا نسبت به گزارش به موقع مشکلات به بخشداری اقدام نمایند.
وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی ودهیاران با پیگیری ورفع مشکلات مردم همیشه خدمتگزاری صدیق برای مردم واهالی زحمت کش روستایی باشند.
وی همچنین در ادامه از پیشرفت فیزیکی بزرگراه میانچیل بازدیدکرد وابراز داشت: ایجاد این زیر ساخت اساسی به عنوان یک شاهراه که از حوزه میانچیل عبور میکند یکی از اولویتهای حوزه میانچیل می باشد.