توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 16, 2022 زمان انتشار: 10:07 ق.ظ کد خبر: 13437

بهره گیری صنوف از سامانه مها، یک نیاز ضروری است

سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت گفت: نصب سامانه مها ابزای برای تسریع در ارائه خدمات انتظامی و گامی موثر در پیشگیری از وقوع سرقت است و در این راستا نیاز است با همکاری صنوف کلیه اماکن تجاری‌ به این سامانه مجهز شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب ” اظهار داشت: با نصب این سامانه هوشمند درصورت وقوع هر گونه حادثه ای، بلافاصله پلیس می تواند در کمترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد.
وی ادامه داد: بهره گیری صنوف از سامانه مها یک نیاز ضروری است و پلیس تمامی سعی و تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع سرقت و بالا بردن سطح امنیت بازار و آرامش کاسبان به کار خواهد بست.
سرهنگ”عبدلی نسب ” درپایان خاطر نشان کرد: این سامانه بهترین ابزار برای مهار سارقان طلا فروشی ها و سایر اماکن تجاری است و از کلیه اصناف می خواهیم تا با بهره گیری از این سامانه از وقوع سرقت ها جلوگیری کنند.
لازم به ذکر است سامانه هشدار الکترونیک ( مها)سامانه ای پیشرفته و متصل به درگاه های هوشمند پلیس است که در واحد های صنفی،تجاری،اماکن خصوصی و دیگر مکان ها در زمان ورود سارق پیام هایی به مرکز مها ارسال و از طریق کاربران این مرکز ،نزدیک ترین تیم گشت انتظامی به محل اعزام می شود.