پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
به همت انجمن دل عالم:
توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 29, 2022 زمان انتشار: 2:49 ب.ظ کد خبر: 12002

شاعران برجسته کشور، در کرمان گرد هم آمدند/ ۶۲تصویر

به همت انجمن دل عالم، شاعران برجسته کشور، در ششمین همایش بزرگ کشوری دل عالم در شهر کرمان گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، همایش بزرگ کشوری دل عالم در روزهای پنجم و ششم مردادماه ۱۴۰۱ با حضور شاعران برجسته کشور، در تالار اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان برگزار گردید.
در این همایش سیدداوودملکی رئیس هیئت مدیره انجمن دل عالم ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شاعران از دست رفته در طول دو سال اخیر گفت: خوشحالیم که پس از دوسال تعطیلات کرونایی مجدد شاهد حضور و دورهمی و تجدید دیدار شاعران عزیز هستیم و امیدواریم اینگونه همایش‌ها تدوام داشته باشد.
همچنین در حاشیه این همایش، سیدعلی_منصوریان دبیر انجمن دل عالم گفت: امسال این همایش را با موضوع آزاد و محوری برگزار کردیم و در دیار کریمان میزبان جمعی از عزیزان شاعر هستیم که حضورشان موجب دلگرمی همیشگی ماست.
عبدالرحیم_عبدالکریمی دبیر #انجمن_ترانه_کرمان و عضو هیات مدیره انجمن دل عالم نیز گفت: حضور شاعران از سراسر کشور با سلایق و عقاید مختلف ادبی اما مملو از همدلی و مهربانی به میزبانی کرمانی‌ها موجب مباهات اهالی قلم دیار کریمان است.
در این همایش محمدعلی_عرب_نژاد رئیس کانون شاعران آیینی استان کرمان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور شاعران برجسته کشور در دیار افتخارآفرینان حماسه‌ساز و مردم خونگرم و مهمان نواز کرمان گفت: امسال با تمامی مشقت‌های پیش رو حقیقتا انجمن دل عالم بسیار خوب و اثرگذار توانست که برای ششمین مرتبه این همایش را برگزار کند و جا دارد بعنوان یکی از کوچکترین اعضای خانواده شعر کرمان از اعضای هیات مدیره انجمن تشکر کنم چرا که فعالیت‌های این انجمن توانسته نام کرمان را در حوزه شعر و ادب در سراسر کشور بر سر زبان‌ها بیندازد.
این همایش که با اجرای بهاره احمدی مجری توانمند صداوسیمای مرکز کرمان همراه بود، بیش از پنجاه شاعر از سراسر کشور به شعرخوانی پرداختند.

تصاویر: محمدرضا براهام