توسط: لوار ما
تاریخ: جولای 3, 2023 زمان انتشار: 10:14 ق.ظ کد خبر: 15826

کارگاه غدیرشناسی در آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد

کارگاه غدیرشناسی باحضور حجت السلام اکبری امام جمعه موقت جیرفت،امین الله شهدادنژادمعاون سیاسی فرماندار،سیدایوب حسینی مدیرآموزش وپرورش جیرفت و مدیران ادارات درمحل نمازخانه آموزش وپرورش جیرفت برگزار شد.

به گزارش لوارما، امام جمعه موقت جیرفت در این جلسه گفت : ما دو آیه صریح در رابطه با عید غدیر داریم که در یک مورد خداوند متعال آیه تبلیغ را بر پیامبر (ص) نازل کرد و خداوند اعلان و تبلیغ آنچه از طرف خداوند به پیامبر نازل شده است را از پیامبر خواستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود : خداوند متعال اکمال و اتمام دین را با واقعه غدیر به مردم معرفی می کند و به واسطه اهمیت این واقعه از زنان حاضر در این واقعه نیز بیعت گرفتند.
امام جمعه موقت جیرفت تصریح کرد: اطعام در روز غدیر بسیار مهم است و تبلیغ غدیر نیز بسیار پر خیر می باشد، تبلیغ غدیر بسیار کار بزرگ و با عظمتی است.
درحاشیه این جلسه امین الله شهدادنژادمعاون سیاسی فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: شناخت عمیق از مکتب حضرت علی(ع) و آشنا کردن فرزندانمان با واقعه غدیر جزو وظایف همه ماست.
وی بابیان اینکه غدیر درس بزرگی برای ما در تاریخ اسلام است افزود: واقعه غدیر معرفی جانشینی پیامبر اسلام بود و از این رو باید فرزندانمان را با مکتب غدیر آشنا کنیم.
شهدادنژاد خاطرنشان کرد: غدیرشناسی نباید تنها به روز عید غدیر و دهه ولایت ختم شود بلکه در طول سال آموزه های این مکتب بزرگ باید بررسی و شناخته شود .