به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛
توسط: لوار ما
تاریخ: سپتامبر 2, 2023 زمان انتشار: 8:17 ق.ظ کد خبر: 16668

میز خدمت اداره ثبت اسناد در نماز جمعه سیرجان برپا شد

همزمان با هفته دولت و به منظور تکریم ارباب رجوع، روز گذشته میز خدمت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان با حضور سرپرست و دبیر هیأت قانون الحاق این اداره در حاشیه نماز پرفیض جمعه برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، سعید نظری سرپرست اداره ثبت سیرجان مهمترین هدف از برگزاری میز خدمت را پاسخگویی چهره به چهره و افزایش رضایتمندی عمومی عنوان کرد و افزود: مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه پایگاه اصلی حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به لزوم در دسترس بودن مسئولین به عنوان خدمتگزاران مردم، تصریح کرد: درب اتاق من همه روزه به روی عموم مراجعین باز است اما با این وجود حضور در برنامه‌هایی از قبیل میز خدمت را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانم.

نظری بیان داشت: از دیگر برنامه‌های اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان با هدف جهاد تبیین و حل بی‌واسطه مشکلات مردم، برگزاری مستمر سلسله جلسات یکشنبه‌های روستایی است.

او در خاتمه افزود: در این جلسات که خارج از وقت اداری برگزار می‌شود ضمن تبیین مزایای اخذ سند مالکیت اراضی کشاورزی، به مشکلات ثبتی اهالی روستاها رسیدگی می‌شود که الحمدلله این طرح با استقبال خوبی از سوی اهالی رو به رو شده است.