توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 2, 2022 زمان انتشار: 6:14 ب.ظ کد خبر: 13247

بهورزان، مراقبین سلامت و مربیان نمونه بهورزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شدند /۴۸تصویر

مراسم جشن روز بهورزی همراه با تجلیل از 33 بهورز، مراقب سلامت، مدیر و مربی نمونه بهورزی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاون اجرایی معاونت بهداشتی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسیر، مریم سلمانی کارشناس مسئول بهورزی، مهین مومنی و اسما شاکری کارشناسان واحد بهورزی معاونت بهداشتی، بهورزان، مراقبین سلامت، مدیر و مربیان نمونه بهورزی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جشن روز بهورزی صبح امروز ۱۱آبان ماه ۱۴۰۱ در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر برگزار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده بهورزان، گفت: بهورزان در روستاها یک الگو هستند و خدمات صادقانه و ارزنده آنها بر کسی پوشیده نیست و قدردان یکایک آنان هستیم.

دکتر محسن بارونی افزود: بهورزان نقش بسیار مهمی در روستاها دارند و تمام سیاست های وزارت بهداشت توسط بهورزان عملی می شود و قطعا با درس آموخته های بهورزی است که بهداشت قوی خواهد بود.

همچنین در این مراسم مهندس حبیب الله برهانی رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسیر نیز نقش بهورز را در سیستم سلامت بسیار پررنگ توصیف کردند و از تلاش ها و زحمات این عزیزان قدردانی کردند.

در این مراسم، ۱۸ نفر از بهورزان نمونه، ۹مراقب سلامت نمونه و ۶ مدیر و مربی نمونه بهورزی تحت پوشش شهرستان های دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تجلیل شدند.