توسط: لوار ما
تاریخ: می 10, 2023 زمان انتشار: 6:33 ب.ظ کد خبر: 14915

کسب رتبه اول شعر و سوم عکاسی توسط محمدرضا براهام در بیست و هفتمین جشنواره کشوری هدهد

آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت صبح سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و از رتبه های برتر این جشنواره با اهدا تندیس و لوح قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، در این جشنواره، محمدرضا براهام کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بخش ادبی رتبه اول شعر و در بخش هنری رتبه سوم عکاسی را کسب کرد.
لازم به ذکر است، بخش ادبی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت در ۴ رشته شعر، داستان نویسی، فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی برگزار شد که این بخش در مجموع ۲ هزار و هشتصد ثبت نام کننده داشت که از این تعداد ۲۴۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
در بخش ادبی در رشته شعر هزار و سیصد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بالاترین شرکت کننده را در این بخش به خود اختصاص داده بود‌ و محمدرضا براهام رتبه اول شعر را کسب کرد.
اهدای جوایز به برگزیدگان ۵ بخش ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی وهنری و رشته آیین سخنوری (بخش آوایی) و نیز تجلیل از چهره های قرآنی از جمله برنامه های این مراسم بود.