رئيس هيئت مديره هولدینگ بین المللی حمل و نقل دقیانوس خبر داد:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 20, 2019 زمان انتشار: 8:28 ب.ظ کد خبر: 6383

جيرفت صاحب ایرلاین می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، محمدرضا رفیعی، رييس هيئت مديره هولدینگ بین المللی حمل و نقل دقیانوس با اظهار این خبر گفت: براساس نیاز جيرفت به عنوان بندرخشک و ايجاد تجارتخانه ، گمرك و منطقه آزاد كشاورزي در جنوب كرمان و همچنین ایجاد هاب حمل و نقل بار و مسافر در جنوب کشور و با همكاري و هماهنگی مسوولان کشوري، جيرفت صاحب ایرلاین خواهد شد.
وي اظهار داشت: طبق جلسات متعددی که با مقامات كشوري، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، كارشناسان صنعت هوانوردي، تاجران بين المللي و سرمايه گذاران داخلي و خارجي داشتیم، مقرر شد تا مراحل اخذ FULL AOC و مجوزهای لازم جهت تاسیس شرکت هواپیمایی در فرودگاه جیرفت صورت گیرد.
رييس هيئت مديره شركت بين المللي حمل و نقل دقيانوس گفت: هولدینگ بین المللی حمل و نقل دقیانوس با تجربه هفده سال در حوزه حمل و نقل بين المللي قصد دارد با تاسیس ایرلاین در جیرفت، زنجیره حمل و نقل بار و مسافر را تکمیل کند و تمامی سرمایه لازم توسط بخش خصوصی و هولدینگ بین المللی حمل و نقل دقیانوس تامین مي شود.
رفيعي به جمله تاثيرگذار در مديريت هوانوردي اشاره كرد: چرخ‌های هواپیما، زمین هر منطقه‌ای را لمس کند، با خود رونق و توسعه را به ارمغان می‌آورد.
وي با بيان اينكه : در حال مذاكره با مالك سه فروند جت CRJ هستيم و ان شاالله با استقرار پايگاه عملياتي اين ايرلاين در فرودگاه جیرفت و با بهره برداری از هواپیماهای جت با ظرفیت کمتر از صدنفر، علاوه بر انجام پرواز به شهرهای محروم کشور، کمک شایانی به اشتغالزایی جوانان متخصص در مناطق محروم داشته باشد.
رفيعي افزود: جيرفت قطب و بهشت كشاورزي ايران است و طرفيت و پتانسيل لازم را دارد كه ميتواند به بزرگترين مزيت براي كشور تبديل شود و رابط وزارتخانه هاي جهاد كشاورزي, اقتصاد و دارايي و صنعت و معدن و تجارت با تجار و فعالان اقتصادي گردد.
وي با تاکید بر استفاده از قابلیت‌های منطقه به همراه ایجاد فرصت‌های کشاورزی و استفاده از ظرفیت معادن و صنایع تبدیلی کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و معدنی، پیشرفت و رونق اقتصادی را برای منطقه به همراه خواهد داشت
رفيعي در پايان گفت:. اگر فعالیت‌های مولد اقتصادی در منطقه بدرستی مدیریت شود، توسعه یابد و بازاریابی صحیحی داشته باشد نبايد اصلا نگران اشتغال جوانان این منطقه بود، جيرفت نقطه آغاز تمدن جهان است و زمين هايش آغشته به طلاست و با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور باید با همدلی و مدیریت درست منابع گام های مهمی برای توانمندی اقتصادی و اقتصاد پایدارمنطقه و كشور برداریم.