توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 30, 2018 زمان انتشار: 10:47 ق.ظ کد خبر: 4224

بهره برداری از اولین مرکز scd (ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان ) جنوب و جنوب شرق کشور در جیرفت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: با راه اندازی این مرکز، دانشجویان و فارغ التحصیلان درکنار دانش و فراگرفتن مهارت موردنیاز بعداز فارع التحصیلی شانس بالایی برای اشتغال در بازار کار دارند.

به گزارش خبرنگارنشریه و پایگاه تحلیلی خبری لوار ما محمدرضا جهانگیری مدیر کل آموزش سازمان فنی حرفه ای کرمان در افتتاح مرکزscd موسسه آموزش عالی جاوید جیرفت گفت:خوشبختانه امروز شاهد افتتاح اولین مرکز scd در جنوب و جنوب شرق در شهرستان جیرفت هستیم.

وی افزود:از آنجایی که نیاز بود و فارغ التحصیلان دانشگاهی به این موقعیت احتیاج داشتند و دلیل اصلی کم برخورداری مهارت های مورد نیاز این عزیزان در بازار کار در بخش کشاورزی و صنعت و مهارتهای نرم کار آفرینی را نداشتند این احساس نیاز شد تا دانشجویان عزیز بتوانند مهارتهای مورد نیاز را فرا گیرند.

جهانگیری تصریح کرد: مسئولین موسسه آموزش عالی جیرفت جیرفت اقدام به تاسیس مرکز scd را در ساختمان دانشگاه نمودند .

وی گفت :مجوز این مرکز از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور است و تحت نظارت اداره کل سازمان فنی حرفه ای جیرفت فعالیت می کند.

مدیر کل آموزش سازمان فنی حرفه ای کرمان گفت: افرادی که در این مرکز مهارتهای مورد نیاز بازار کار را فرا می گیرند بعداز آزمون هایی که توسط سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شود گواهی نامه مهارت برای آنها صادر می شود.

جهانگیری اظهار کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان درکنار دانش موردنیاز و فراگرفتن مهارت موردنیاز بعداز فارع التحصیلی شانس بالایی برای اشتغال در بازار کار دارند.

مدیر کل آموزش سازمان فنی حرفه ای کرمان گفت:مرکزscdموسسه آموزش عالی جیرفت اولین مرکز در جنوب و جنوب شرق و پنجمین مرکز scd است که در استان مجوز فعالیت گرفته است.

جهانگیری با ابراز امیدواری از افتتاح مرکزscd در جیرفت تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی این مرکز و استقبالی که دانشجویان از این مرکز دارند با حضور فارع التحصیلان این دانشگاه و فارع التحصیلان کار آفرین در آینده در جامعه مواجه باشیم.

اولین مرکز scd (مرکز ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان و فارغ التحصیلان )استان کرمان با حضور مدیر کل حراست فنی حرفه ای کشور و مدیر کل آموزش سازمان فنی و حرفه ای کرمان و مدیرکل فنی حرفه ای استان هرمزگان و مدیر کل معاونان اداره کل فنی حرفه ای جیرفت ، روسای مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های کهنوج و عنبرآباد موسس ، معاونان و اساتید موسسه آموزش عالی جاوید جیرفت و روسای ادارات این شهرستان در موسسه آموزش عالی جاوید جیرفت افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
مژگان سنجری خبرنگار نشریه و پایگاه تحلیلی خبری لوار ما