سرپرست اداره ثبت اسناد سیرجان:
توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 21, 2023 زمان انتشار: 7:30 ق.ظ کد خبر: 15745

 ورزش موجب افزایش بهره‌وری کارکنان می‌شود

سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان بر ضرورت توجه ویژه به ورزش کارمندان تاکید کرد و گفت: ورزش موجب ارتقا روحیه و در نتیجه افرایش بازدهی کارمندان می‌گردد.

به گزارش لوارما،  مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره ثبت اسناد و سایر رؤسای ادارات تابعه قوه قضائیه شهرستان سیرجان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس دادگستری شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید بهشتی معمار نظام نوین قضایی اسلامی، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان می‌فرمایند من از جوانان سه چیز می‌خواهم تحصیل، تهذیب و ورزش.

وی افزود: باید در کنار تحصیل و تهذیب به ورزش بپردازیم چرا که عقل سالم در بدن سالم است.

رئیس حوزه قضایی سیرجان یادآور شد: موضوع مهم‌تر از تحصیل و ورزش، مسئله تهذیب است و همه ما باید روزانه در مورد اعمال خود تفکر و محاسبه نماییم و اعمال مورد رضای خدا را استمرار بخشیم و کارهایی را که مورد رضای حضرت حق نیست، کنار بگذاریم.

وی اضافه کرد: خدا را شاکرم که در حوزه قضایی شهرستان سیرجان کارکنانی که در دادگستری، اداره ثبت اسناد و املاک و سایر ادارات تابعه قوه قضائیه مشغول به کار هستند، این نکته را مد نظر دارند که بالاترین عبادت، خدمت به خلق خداست.

محمدی با اشاره به اینکه رضایت خلق رضایت خالق را در پی دارد، تصریح کرد: کارمندان ادارات مختلف باید مردم‌محوری و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات ابراز امیدواری کرد این مسابقات تبلور اخلاق و تجلی روحیه جوانمردی باشد.

در ادامه مجتبی قدیمی دادستان سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب و امام (ره) از برگزار کنندگان این مسابقات قدردانی نمود.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه قضایی با توجه به شرایط کاری استرس آور نیاز مبرم به فعالیت‌های ورزشی دارند.

قدیمی افزود: امیدوارم توفیق این را داشته باشیم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم از نیروی انسانی که سرمایه معنوی هر سازمان است به نحو شایسته حمایت و قدردانی نماییم.

در خاتمه سعید نظری سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان بر ضرورت توجه ویژه به ورزش کارمندان تاکید کرد و گفت: ورزش موجب ارتقا روحیه و در نتیجه افرایش بازدهی کارمندان می‌گردد.

وی افزود: هزینه برای ورزش کارکنان در واقع یک سرمایه‌گذاری پرسود است که ثمرات بسیاری به دنبال دارد.