توسط: لوار ما
تاریخ: می 24, 2023 زمان انتشار: 8:15 ق.ظ کد خبر: 15246

نقاط قوت جشنواره امام رضا(ع)، نقاط ضعف را در خود حل می کند

برگزیده دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت: اگر تعداد آثار از ۱۶ اجرا کمتر بود و رقابت بین کارهای خوب بیشتر می‌شد کیفیت بهتر بود اما در مجموع اکثر آثار کیفیت خوبی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، مرجان سیف‌خانی اظهار کرد: این جشنواره یک‌سری نقاط قوت و تعدادی نقطه ضعف داشت که آن نقاط قوت می‌تواند نقطه ضعف را در خودش حل کند.
وی بیان کرد: از جمله نقاط قوت زمان برگزاری اجراها بود که به دلیل آب و هوای گرم جیرفت زمانی برای اجرا انتخاب شده بود که تماشاگر و بازیگر اذیت نمی‌شدند. نقطه قوت دیگر برگزاری جشنواره رضوی در جیرفت بود، زیرا بسیاری از مردم در شهرهای کوچک هنوز هنوز با هنر تئاتر مانوس نیستند و با آن آشنایی کامل ندارند در نتیجه مخاطب لذت می‌برد و همذات‌پنداری می‌کند.
سیف‌خانی افزود: یکی دیگر از نقاط قوت این است افرادی که به عنوان برتر و برترین انتخاب ‌شدند می‌توانند به حرم امام رضا(ع) بروند و این باعث می‌شود ارج و قرب صحن امام رضا(ع) حفظ شود.
سیف‌خانی گفت: من ۱۰ سال است حرم امام رضا(ع) نرفته ام؛ وقتی متوجه شدم قرار است برترین‌های جشنواره به حرم بروند از ته دل کار می‌کردم و می‌گفتم اگر امام رضا(ع) بطلبد من آنجا هستم و اگر با خلوص کار کنم قبول می‌شوم. برای من لذت‌بخش است که بعد از ۱۰ سال می‌توانم به حرم بروم.
آئین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه امسال با حضور هنرمندان این عرصه در جنوب کرمان برگزار شد