توسط: لوار ما
تاریخ: می 27, 2023 زمان انتشار: 7:04 ب.ظ کد خبر: 15285

انتخاب شهردار جیرفت از میان دو گزینه بومی و یک گزینه غیربومی

عضور شورای شهر جیرفت از نهایی شدن گزینه‌های انتخاب شهردار خبر داد و گفت: یک گزینه غیربومی و دو گزینه بومی مطرح هستند که طی روزهای آینده شهردار معرفی خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما به نقل از فارس ، امین قاسمی عضو شورای اسلامی شهر جیرفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی بررسی‌ها و جلسات اعضای شورا با گزینه‌های متعدد شهرداری،  یک گزینه غیربومی و دو گزینه بومی نهایی شدند و احتمالا طی روزهای آینده شهردار منتخب معرفی خواهد شد.

 وی با بیان عدم تعطیلی پروژه‌های شهری و عمرانی در شهر جیرفت افزود: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی با در نظر گرفتن توسعه همسان در بافت قدیم و جدید از جمله بهسازی خیابان کشاورزی شامل جدول‌کشی، فضای سبز، آسفالت و پیاده‌راه‌سازی همچنین بلوار شهید باهنر حدفاصل میدان باهنر تا خیابان کشاورزی، بلوار شهید مدنی، دستغیب در بافت قدیم در حال انجام است.

قاسمی اضافه کرد: بهسازی اطراف میدان معلم به‌زودی انجام و همچنین روشنایی میدان امام و میدان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام و ان‌شاءالله پیاده‌راه جنب بیمارستان امام( ره ) به‌زودی به اتمام می‌رسد.

 وی با قدردانی از مردم شهر جیرفت در همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر خواستار تداوم این همکاری و حمایت از فرزندان خود در شورا و شهرداری شد .