توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 18, 2018 زمان انتشار: 1:38 ب.ظ کد خبر: 1587

یک دستگاه آمبولانس در زندان جیرفت مستقر شد/تصاویر

توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک دستگاه آمبولانس در راستای ارائه خدمات درمانی به زندانیان در زندان جیرفت مستقر شد.

به گزارش لوار جنوب، دکتر ایمان قاسم‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پیش از ظهر امروز در حاشیه استقرار یک دستگاه آمبولانس در زندان جیرفت اظهار داشت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور متولی امر سلامت مردم مناطق خود هستند و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم که متولی سلامت تمام مردم حوزه‌های تحت پوشش در جنوب کرمان است در حد توان در راستای ارتقای بهداشت و درمان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که به دلایلی خواسته یا ناخواسته در ندامتگاه هستند از دید متولیان سلامت با افراد دیگر جامعه برای دریافت خدمات بهداشت و درمان فرقی ندارند، تصریح کرد: ماند سایر افراد جامعه در قبال سلامت زندانیان احساس مسئولیت می‌کنیم و با توجه به درخواست مدیریت زندان در راستای رفع بخشی از مشکلات درمانی زندانیان زندان جیرفت یک دستگاه آمبولاس در این محل مستقر می‌شود.

وی ضمن قدردانی از توجه مسئولان زندان جیرفت به وضعیت سلامت و بهداشت زندانیان افزود: سلامت جامعه مربوط به همه اقشار است و هر حوزه باید در این زمینه نقش خود را ایفا کند تا با همکاری بتوانیم گام‌های مؤثرتری در ارتقای سلامت روحی و جسمی جامعه برداریم.

احمدعلی انجم‌روز رئیس دادگستری جیرفت نیز در این آیین ضمن تقدیر از توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به سلامت زندانیان اظهار داشت: این اقدام با توجه به جمعیت زیاد زندان جیرفت که مشکلاتی هم در بخش درمان دارند، ضروری بود که امروز شاهد تحقق آن هستیم و تا حدودی مشکلات درمانی مددجویان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت سایر نهادها در رفع مشکلات زندانیان در حد توان خاطرنشان کرد: برخی افراد به دلیل اختلافات و مشکلاتی مالی زندانی هستند و نیازمند کمک خیرانی که انها را کمک کنند تا به جامعه برگردند لازم است خیران در این راستا کمک و توجه بیشتری داشته باشند.