توسط: لوار ما
تاریخ: آوریل 19, 2018 زمان انتشار: 11:30 ق.ظ کد خبر: 1694

 معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت متعهدانه ناجی جان یک مادر جوان شد

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت متعهدانه ناجی جان یک مادر جوان شد

🔻امروز باخبر شدیم که تقریبا ۱۰ روز قبل مادری فرزندی به دنیا می آورد اما خونریزی قطع نمیشود و حالش ناخوش است ودر بیهوشی بسر میبرد.

🔻پزشکان بیمارستان کهنوج نهایت تلاش خودرا انجام میدهند اما خونریزی قطع نمیشود و مرگ مادر حتمی است

🔻پس از اطلاع دکتر علی سالاری مقدم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و حضور بر بالین بیمار در بیمارستان کهنوج دستور اعزام بیمار به بیمارستان جیرفت را صادر میکند.

🔻پزشکان این کار را خطرناک میدانند و مرگ بیمار را به خانواده اش اطلاع میدهند شیون و زاری از خانواده بیمار بلند میشود.

🔻اما دکتر سالاری مقدم بر اعزام به جیرفت مصر است درخواست هلی کوپتر میدهد که با توجه به نزدیکی غروب بخاطر عدم حرکت هلی کوپتر در شب جوابش منفی است.

🔻با توکل بر خدا بیمار با آمبولانس وچندپرستار به بیمارستان جیرفت اعزام میشود و خودش با خودرو شخصی پشت سر آمبولانس حرکت مینماید.

🔻در مسیر جیرفت به کهنوج بیمارستان امام را با تلفن مهیا و آماده پذیرش می کند و چند پزشک متخصص خارج از برنامه کاری را فرامیخواند ِکه همگی جلو ورودی اورژانس آماده و بیمار را از آمبولانس به اورژانس وبخش انتقال میدهند.

🔻عده ای کارش را خطرناک میدانند که در تماس با دکتر علی سالاری مقدم کارش را وظیفه میداند و فراتر از آن میگوید کاری انجام نداده است در صورتی که کارش فراتر از وظیفه و کاری متعهدانه بوده است.

🔻دکتر سالاری مقدم در جواب این نگارنده که میگوید چرا این کار پرخطر را انجام دادید احتمال دردسر و مشکل برایتان بوده اگر بیمار فوت میکرد چکار میکردید.

🔻ایشان گفت در کهنوج کار بیمار تمام شده بود و من با اختیارات خودم و توکل بر خداوند گفتم اگر هم مشکلی پیش آید زندانم میکنند اعدام که نمیشوم با توکل بر خدای رحمان جان یک انسان که مادر جوانی است که کودک نیاز به مادر دارد نجات دادیم واز همکارانش خصوصا پزشکان و کادر درمانی تقدیر کرد.

🔻جالب اینجاست که پذیرش و رضایت و….بیمار خارج از ستاد هدایت توسط دکتر سالاری مقدم امضا شده است و این کار دیگه نهایت توجه و تعهد واخلاص است.
🔻بیمار در بیمارستان جیرفت بعد از چند ساعت در اتاق عمل با موفقیت خونریزی قطع و امید به کادر پزشکی برمیگردد که پزشکان معالج ضمن تشکر از این اقدام دکتر سالاری مقدم و قدردانی از ایشان و معاونت دانشگاه هم از آنان بخاطر کمک و نجات جان یک انسان قدردانی کرده وبا خوشحالی بیمارستان را ترک میکنند.
🔻ظاهرا امروز بیمار بعد از چند روز بستری در بیمارستان امام و کاشانی جیرفت به سلامت ترخیص شده است.

🔻کانال طلبه جیرفتی این اقدام حسنه و انسان دوستانه و توجه ویژه به مردم را که نشانه زنده کردن همه مردم من باب آیه شریفه ((وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا …و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است( مائده ۳۲))) است.

🔻 از این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر می نماید وبرای این مدیر خدوم و مردمی دکتر سالاری مقدم و ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دکتر قاسم زاده وپزشکان و کادر درمانی و دیگر همکارانشان آرزوی موفقیت و توفیق خدمت بیشتر از درگاه احدیت مسالت می نماید./

منبع: کانال طلبه جیرفتی