توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 23, 2018 زمان انتشار: 8:20 ق.ظ کد خبر: 2378

طرح تحول سلامت دستاوردهای بزرگی در حوزه سلامت جنوب کرمان داشته است

دکتر مکارم،رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  به همراه معاونان درمان و بهداشت دانشگاه از مراکز بهداشتی و درمانی و پروژه های در حال احداث این دانشگاه در شهرستان عنبراباد و رودبار جنوب بازدید کرد.

دکتر مکارم در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی عنبراباد و رودبار جنوب اظهار داشت:طرح تحول سلامت دستاوردهای بزرگی در حوزه سلامت جنوب کرمان داشته است و امروز شاهد ارائه خدمات خوبی در سطح یک خدمات هستیم و تلاش و پیگیری می کنیم با همکاری مسئولان شهرستان ها ارائه خدمات دیگر نیز ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز بهداشتی روند قابل قبولی دارد، افزود: مرکز اورژانس شبانه روزی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک عنبراباد در حال ارائه خدمات به مردم هستند اما باید روند احداث و بهره برداری بیمارستان عنبراباد در راستای توسعه خدمات درمانی به مردم تسریع شود.

دکتر مکارم خاطر نشان کرد: با اقداماتی که در زمینه اجرای طرح تحول سلامت به ویژه احداث فضاهای فیزیکی صورت گرفت شاهد ارائه خدمات بیشتری هستیم و با بهره برداری از پروژه های درمانی جنوب کرمان در اینده نزدیک، این روند ارتقای خدمات را به دنبال دارد.

دکتر اصغر مکارم نیز ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان رودبار بر تجهیز و  آغاز به کار بخش جراحی بیمارستان با توجه به نیاز مردم رودبار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات فیزیکی اتاق عمل بیمارستان برطرف شود و نیروی انسانی مورد نیاز هم تامین شود، افزود: در تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان اولویت ما جذب نیروی بومی است.

مکارم تصریح کرد: درخواست پزشک متخصص داده شده تا ضمن تأمین زیرساخت ها نیروی متخصص مورد نیاز هم در بیمارستان حضور داشته باشد.

همچنین در سفر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به شهرستان رودبار با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان مرکز مشاوره آموزشهای حین ازدواج و پس از ازدواج مهرباران در شهر رودبار راه اندازی شد.