سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تأکید کرد:
توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 30, 2018 زمان انتشار: 10:18 ق.ظ کد خبر: 2485

ضرورت راه اندازی پایگاه انتقال خون در شهرستان کهنوج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، دکتر اصغر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دیدار مدیرکل انتقال خون استان در این دانشگاه اعلام آمادگی نمود تا همکاریهای لازم با مجموعه انتقال خون در قسمت های مختلف صورت گیرد.
وی با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل هرچه بیشتر انتقال خون و دانشگاه علوم پزشکی افزود: اعتقاد دارم که انتقال خون عضو مؤثری از تیم سلامت است که اگر در حوزه درمان کنار ما نباشد امکان کار درمانی نیست و حوزه درمان هم توفیقی نخواهد داشت.
دکتر مکارم تصریح کرد: انتقال خون را جدای از حوزه سلامت نمی دانیم و در حد توان برای ارتقای خدمت به مردم منطقه با این مرکز تعامل و همکاری داریم.
وی با اشاره به افزایش تختهای بیمارستانی جنوب کرمان در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت منطقه جنوب کرمان و افزایش تختهای بیمارستانی در منطقه، ضروری است تا در راستای دسترسی راحتر مردم به خدمات حداقل پایگاه انتقال خون شهرستان کهنوج راه اندازی شود ما هم در این زمینه در حد توان کمک می کنیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به نگاه مثبت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تعامل با انتقال خون در منطقه گفت: با توجه به وسعت منطقه و وجود بیماران تالاسمی در جنوب کرمان دسترسی آسان مردم به فراورده های خونی از اهمیت بالایی برخوردار است.