توسط: لوار ما
تاریخ: آوریل 12, 2018 زمان انتشار: 6:41 ق.ظ کد خبر: 1657

رضایت مندی مردم از بیمه ایران در سطح شهرستان/ آن طور که باید و شاید در زمینه فرهنگ بیمه اطلاع رسانی نشده است

⭕به گزارش لوار، مدیر کل بیمه ایران ،معاونین استان ورئیس حراست اداره کل امور دارایی با احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند.

🔻فرماندار شهرستان جیرفت دراین دیداربیان داشت: بیمه ایران در سطح شهرستان توانسته پیشگام وپیشتاز باشد وزمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

🔻احمد امینی روش افزود:آن طور که باید وشاید در زمینه فرهنگ بیمه اطلاع رسانی نشده است تا اقشار مختلف مردم از مزایای آن باخبرباشند .

🔻وی افزود: بایست در این زمینه اطلاع رسانی واز ظرفیت های منطقه ای چون نشریات استفاده ببریم وفرهنگ بیمه را درجامعه نهادینه کنیم.

🔻امینی روش خاطرنشان کرد:در راستای ترویج ونشر فرهنگ بیمه تلاش شود چرا که بسیاری از مردم ازخدماتی که بیمه می تواند ارائه کند اطلاعی ندارد لذا بایست در این زمینه فعالیت شود.
فرماندارشهرستان جیرفت گفت: در بحث بیمه کشاورزی ،این فرهنگ در کشت سیب زمینی نهادینه شده است وکشاورزان محصولات خود را بیمه می نمایند تا درزمان بروز مشکلات میزان خسارت به حد اقل برسد.

🔻در ادامه مدیرکل بیمه ایران گفت: در استان کرمان ۱۲۰۰نفردر بیمه ایران مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۲۰۰نفر در جنوب استان مشغول می باشند.

🔻حسن عمادی آبادی افزود: بیمه ایران در زمینه های مختلف بیمه هایی نظیر بیمه کشاورزی واحد های مسکونی حوادث سیل، زلزله را نیز پوشش می دهد.

🔻وی گفت: شهروندان می توانند با پرداخت هزینه ۱۲۰ هزار تومان تا سقف پرداخت خسارت ۱۰۰میلیون تومان منازل خود را در برابر حوادث بیمه نمایند.

🔻مدیرکل بیمه ایران افزود:در سال گذشته مبلغ ۶۰میلیارد تومان پرداختی بیمه داشته ایم .

🔻دکتر حمید نعمتی رئیس بیمه ایران درجیرفت نیز بیان داشت: سهم بیمه ایران درجنوب کرمان ازمیانگین استانی بیشتراست .

🔻وی با بیان اینکه جنوب کرمان منطقه کشاورزی است افزود: بیمه ایران توانسته دراین زمینه رضایتمندی مردم را داشته باشد وموفقت های خوبی را کسب نماید.

🔻وی خاطرنشان کرد: جنوب کرمان در حوادث جاده ای درسطح کشور در رده بالایی است که بار مالی فراوانی را روی دوش صنعت بیمه گذاشته است.

🔻نعمتی گفت:جنوب کرمان بیشترین رشد حق بیمه را دراستان درهمه رشته های بیمه ای داشته است.

🔻وی بااشاره به اینکه مردم می توانند از دیگر خدمات بیمه نظیر بیمه آتش سوزی ،سیل،زلزله استفاده کنند افزود: منازل مسکونی وصنایع نیز می توانند از مزایای بیمه بهرمند .

🔻نعمتی خاطرنشان کرد: در بحث بیمه حمل ونقل رتبه خوبی در استان برخوردار هستیم اما در بحث خسارات جاده ای مشکل داریم وبایستی به مقوله فرهنگ رانندگی پرداخته شود.

@lovarjonoub