توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 2, 2018 زمان انتشار: 10:26 ب.ظ کد خبر: 1201

اجرای صحنه ای آرشاوین، خواننده آهنگ معروف “هم اتاقی” در جیرفت برگزارشد/تصاویر

به گزارش لوار جنوب، شامگاه دیشب چهارشنبه ۹اسفندماه ۹۶ اجرای صحنه ای علی زارعی معروف به “آرشاوین” و خواننده آهنگ معروف “هم اتاقی” در فضایی شاد و سالم برای خانواده‌های جیرفتی در شهرستان جیرفت برگزار شد و علاقه‌مندان زیادی را به سالن همایشهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهر جیرفت کشاند.

این برنامه با تهیه کنندگی علیرضا احمدی و هماهنگی مهرداد اقتداری به همت انجمن موسیقی جنوب کرمان برگزار و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد.
در این برنامه کارکنان بانکها ،اساتید دانشگاه ، مسئولین ،چهره های برجسته فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی شهرستان جیرفت حضور پیدا کردند.
خبرنگار ما در پایان برگزاری این اجرای بیاد ماندنی، نظرات تماشاگران را پرسید که همه از اجرای این برنامه رضایت کامل داشتند.
زهرا یکی از شرکت کنندگان حاضر در این مراسم گفت: واقعا خوشحالیم که چنین برنامه هایی در جیرفت و جنوب کرمان برگزار می شود، انجام فعالیت‌های فرهنگی در جنوب لازم است. یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز افزود: امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد و یک مکان مخصوص برای این فعالیت های جذاب فرهنگی در شهرستان جیرفت در نظر گرفته شود، شرکت کننده دیگری نیز گفت: خوب است که زمینه این برنامه ها ایجاد شود تا بستری مناسب برای فرهنگ سازی و تفریح خانواده ها درجنوب کرمان رقم بخورد.
علی یکی دیگر از شرکت کنندگان چنین گفت: جنوب کرمان به علت محرومیت‌هایی که دارد به تبع این امر روحیه و نشاط مردم را تحت تاثیر قرار میدهد و اجرای چنین برنامه هایی باعث شادکامی خانواده ها می شود چنانکه در این برنامه خود شاهد آن بودیم.
حضور نیروی انتظامی، موجب ایجاد نظم و امنیت کامل فضای داخل و بیرون محل اجرای این برنامه بود.