توسط: لوار ما
تاریخ: ژوئن 1, 2018 زمان انتشار: 7:35 ق.ظ کد خبر: 2075

اتفاقات قشنگ فرهنگی شهرما / تصاویر

کتاب مجموعه داستان ولگردهای کوچه گلشهر اثر فاطمه براهام با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از شاعران و هنرمندان شهرستان جیرفت رونمایی شد.
هنوز چند روزی از رونمایی کتاب مجموعه شعر مسعود مالکی در جیرفت نگذشته بود که کتاب مجموعه داستان فاطمه براهام نویسنده نوجوان جیرفتی رونمایی شد.
این اتفاقات فرهنگی شهر من( جیرفت) بسیار باعث خرسندی است و باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، آموزش پرورش جیرفت و شهر کتاب جیرفت بابت حمایت از این نویسنده بسیار تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش لوار به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛مجید امیر تیموری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در مراسم رونمایی از کتاب ولگردهای کوچه گلشهر ضمن قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان  و تبریک به خانواده براهام گفت:موفقیت فاطمه براهام نویسنده نوجوان و دانش آموز جیرفتی در عرصه نویسندگی قابل تحسین است.
وی افزود: آموزش پرورش شهرستان جیرفت از این نویسنده نوجوان و دیگر فرزندان مستعد جنوب کرمان حمایت می کند و چه خوب است با حمایت مسئولان ،استعداد های دانش آموزان شکوفا شود.
مدیر آموزش پرورش شهرستان جیرفت تصریح کرد: فاطمه براهام یکی از دانش آموزان مستعد و هنرمند شهرستان جیرفت است و برای ادامه تحصیل قصد دارد رشته ادبیات را انتخاب کند، برای ایشان و دیگر دانش آموزان آرزوی موفقیت داریم .
در پایان با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از سوی آموزش و پرورش و مدیر مدرسه و مدعوین از فاطمه براهام نویسنده کتاب ولگردهای کوچه گلشهر تجلیل شد.
کتاب ولگردهای کوچه گلشهر به قلم فاطمه براهام نویسنده نوجوان جیرفتی با تیراژ دو هزار جلد ،بامقدمه  بسیار زیبای مهدی محبی کرمانی ،طرح جلد:محمد علی خفاجی،ویرایش و صفحه آرایی:مجید شمس الدینی در نشر خاموش تهران به چاپ رسید. این کتاب مجموعه ای از چند داستان کوتاه و جذاب می باشد.
شایان ذکر است:خانواده براهام یکی از خانواده‌های هنرمند و توانمند در عرصه فرهنگ و هنر در زمینه ، نویسندگی، شعر، خبرنگاری ، روزنامه نگاری منطقه جنوب کرمان می باشد.
انتهای پیام/

تصاویر: محمدرضا براهام