توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 13, 2018 زمان انتشار: 7:26 ق.ظ کد خبر: 3661

گرامیداشت هفته جهانی کودک و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

کارشناس امور کودکان بهزیستی جیرفت گفت:همه ما آسایش زندگی مان را مدیون خون شهدا هستیم و باید برای ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی کودکان مان با زندگینامه شهدا بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار نشریه و پایگاه تحلیلی خبری لوار ما،شهربانوافشاری پور،کارشناس امور کودکان اداره بهزیستی شهرستان جیرفت ضمن تبریک و تسلیت شهادت ستوان یکم محمد رضا بهزادپور شهید امنیت نیروی انتظامی جیرفت و گرامیداشت هفته جهانی کودک گفت:به مناسبت هفته جهانی کودک برای کودکان شهرستان جیرفت با همکاری مراکز مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی برنامه ای را تدارک دیدیم.

وی با اشاره به مسئله امنیت در کشور تصریح کرد:همه ما امنیت و آسایش زندگی مان را مدیون خون شهدا هستیم و باید برای ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی بیشتر کودکان مان با زندگینامه شهدا بکوشیم تا از این طریق بتوانیم برای الگوسازی زندگی و آینده فرزندان مان گام های استواری برداریم.

افشاری پور تصریح کرد:با همکاری مربیان مهدهای کودک و والدین می توانیم برای فرهنگ سازی این مهم به هدف برسیم و کوکانمان را با شهدا بیشتر آشنا کنیم.

کارشناس امور کودکان بهزیستی جیرفت همچنین با اشاره به اهمیت غذای سالم برای سلامت کودکان گفت: با توجه به محتوای آیین نامه حقوق کودکان و نوجوانان ،کودکان ما حق حیات دارند ، وظیفه ما این است که مراقب سلامت کودکان مان باشیم و تا بتوانند با تنی سالم به زندگی ادامه دهند.

وی افزود:در این مراسم که با اجرای مژگان سنجری (خاله مژگان) و فاطمه ثنا سعیدی نژاد مجری برنامه کودک و نوجوان شهرستان جیرفت برگزار شد با اجرای نمایش کودکانه، انواع غذاها و خوراکی های مفید و غیر مفید به کودکان معرفی شد.

کارشناس امور کودکان بهزیستی جیرفت ضمن تشکر از مدیران مهدهای کودک شهرستان تصریح کرد: گرامیداشت هفته جهانی کودک با همکاری مراکز مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان جیرفت با حضور کارکنان اداره بهزیستی، والدین و کودکان ونوجوانان در پارک حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد ،همچنین در این مراسم کودکان با حضور در ایستگاه نقاشی ،نقاشی های جالبی با موضوع «آرزوهای من »کشیدند.

یاد آور می شود: شهید محمد رضا بهزادپور خرداد ۹۷ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در جیرفت مجروح شد ، پنج شنبه ۱۹ مهر ۹۷ در بیمارستان امیر اعلم تهران به فیض شهادت نائل آمد.پیکر مطهر این شهید والامقام شنبه ۲۱ مهر ساعت ۸ صبح در شهرستان جیرفت تشییع می شود.
انتهای پیام/
مژگان سنجری خبرنگار نشریه و پایگاه تحلیلی، خبری لوار ما