توسط: لوار ما
تاریخ: آوریل 25, 2018 زمان انتشار: 8:48 ق.ظ کد خبر: 1719

کلنگ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دهستان اسفندقه به زمین زده شد/برگزاری یکصدمین جلسه هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این منطقه / ۱۶ تصویر

به گزارش لوار جنوب، با حضور هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، کلنگ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دهستان اسفندقه به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: کلنگ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دهستان اسفندقه با ۱۳۰ متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به زمین زده شد.

دکتر ایمان قاسم زاده افزود : با توجه به وسعت این منطقه و پر تردد بودن مسیر، نیاز مبرم به یک ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی احساس می‌شد ، که بر همین مبنا امروز کلنگ این پروژه به زمین زده شد تا در صورت خطرات احتمالی در این منطقه پاسخگوی نیاز مردم باشد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی نقش مهمی در پیشگیری از عوارض جبران ناپذیر حوادث دارد گفت: در اولین دستگاههای آمبولانسی که به دانشگاه اختصاص یابد، اسفندقه نیز در اولویت است و امیدوارم این مرکزهرچه سریعتر ساخته شود.

قاسم زاده خاطرنشان کرد : با توجه به قول مساعد پیمانکار محترم عملیات احداث این پروژه تا پایان همین سال به اتمام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت نیز در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه اسفندقه نسبت به چند سال گذشته خیلی پیشرفت داشته است و در حال حاضر در مرکز خدمات جامع سلامت اسفندقه، یک پزشک ، یک دندانپزشک، ماما، پرستار، کاردان محیط، بهداشت خانواده و … مشغول به خدمت به مردم این منطقه هستند .

محمدرضا مشایخی تصریح کرد: ۵ خانه بهداشت جدید در این منطقه در حال ساخت و آماده هستند و بیشترین پذیرش نیروی انسانی به لحاظ اهمیت نیز ما در این منطقه داشته ایم.

وی افزود: مرکز جامع خدمات سلامت حسین آباد اسفندقه عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده تجهیز است و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد به همراه یک خانه پزشک و یک خانه سرایدار در حال ساخت می باشد.

دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، دکتر افضلی معاون توسعه، دکتر مطهری معاون بهداشت، دکتر سالاری مقدم معاون درمان ، دکتر کمالی معاون آموزشی ، دکتر امیرپور معاون غذا و دارو، مهندس شفیعی معاون دانشجویی فرهنگی ، مهندس حسام عارفی مدیر روابط عمومی و مهندس مشایخی رئیس مرکز بهداشت جیرفت ضمن حضور یک روزه در منطقه اسفندقه از تمامی مراکز بازدید و از نزدیک شاهد روند خدمترسانی به مردم نجیب این منطقه شدند و در یکصدمین نشست هئیت رئیسه دانشگاه تصمیماتی جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم این منطقه اتخاذ گردید.