توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 24, 2018 زمان انتشار: 12:27 ب.ظ کد خبر: 1090

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان به مناسبت روز مهندس

به گزارش لوار جنوب، مهندس محمد ساردویی طی پیامی روز مهندس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است..

 

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام به مهندسین ارجمند و گرامی
از دیرباز تا کنون همواره مهندسین در تلاش و کوششی خستگی ناپذیر، ساخته و پرداخته اند تا مردمان دوران خود و شاید کسانی که پس از آنها پای در این دنیا می گذارند را به آرامش و آسایش نزدیکتر کنند. نامهای بلندی که همچنان در آسمان علم و دانش گیهان می درخشند گواهی روشنی هستند برای این ادعا و پر فروغ تر، ایرانیانی که در این میدان گوی سبقت را ربوده و آثار جاودانی از خود بر جای گذاشته اند.
پنجم اسفندماه، گاهی است برای بزرگداشت یکی از ستاره های این آسمان درخشان، خواجه نصیرالدین طوسی. ولی بدون تردید سترگ تر و گرامی تر از این نخواهد بود که مهندسین، امروز به عنوان میراث داران این دانش و تمدن، پای در راه این بزرگان نهاده و هر چه در توان دارند برای ساختن و پرداختن این سرزمین کهن به میدان آورند.
اکنون و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دانش و اندیشه ی سرشار از ایده ی شما مهندسین گرامی هستیم. نیازمند اینکه دلهایتان برای آبادانی و پیشرفت این خاک گرامی لرزیده و اندیشه هاتان به یاری مان آید. شما سفیران دانش و تخصص در میان مردمید، دستهایی که زندگی را در خانه هایی ایمن، شهرهایی شاداب و راههایی خاطره انگیز به مردم هدیه می کنند.
گاه آنست که این نیروی بی پایان را فرا نهاده و به یاری پروردگار یگانه، حمایت مسئولین و همدلی و همزبانی این مردم ارجمند، راه را برای دستیابی به آرمانهای بلند توسعه ی پایدار در همه ی حوزه ها و پاسداشت حقوق شهروندی، هموار و هموارتر کنیم.
اکنون شایسته است که فرا رسیدن پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به شما سروران و دوستان گرامی تبریک عرض نموده و بهروزی و سربلندی تان را از خداوندگار یکتا درخواست نمایم

 

محمد ساردویی

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان