توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 21, 2019 زمان انتشار: 12:01 ب.ظ کد خبر: 6394

سه سال برمدار فرهنگ و هنر جنوب کرمان

گزارش عملکرد سه ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان, با نام سه سال برمدار فرهنگ و هنر بر روی سایت اداره کل قرار گرفت

گزارش عملکرد اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان با عنوان سه سال بر مدار فرهنگ و هنر در قالب pdf برروی سایت اختصاصی آن اداره کل قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ،گزارش عملکرد اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان با عنوان سه سال بر مدار فرهنگ و هنر در قالب pdf برروی سایت اختصاصی آن اداره کل قرار گرفت.
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : گزارش عملکرد ،نشانه پویایی یک سازمان است ؛از طرفی ارائه این گزارش احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود چرا که آگاهی از فعالیتهای هر دستگاهی حق هر شهروندی است .
اسحاقی افزود : در همین راستا ،اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان یک بازه زمانی سه ساله از عملکرد سازمانی مدیریت فعالیت های فرهنگی و هنری در سایت خود قرار داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : این گزارش عملکرد از ابتدای مهرماه سال ۱۳۹۵ تا مهرماه ۱۳۹۸ را در بر می گیرد.
وی اظهار داشت :این گزارش شامل :جشنواره ها ، همایش ها ، نشست ها ،تفاهم نامه های فرهنگی و هنری و دیگر فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر است .
شایان ذکر است ,جهت بازدید از این عملکرد می توانید به آدرس https://jk.farhang.gov.ir/fa/amalkardمراجعه کنید و فعالیت های اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سه سال گذشته مشاهده کنید.

از طریق لینک زیر قابل مشاهده است

۹۰۶۹۴۲_orig