توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 12, 2018 زمان انتشار: 10:15 ق.ظ کد خبر: 4077

تجلیل از نفرات برگزیده نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت در جیرفت/تصاویر

دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت گفت: از ۶۰ اثر انتخابی بین هزار و ۲۴۰ اثر ارسالی به جشنواره تنها ۹ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار نشریه و پایگاه تحلیلی خبری لوار ما،علیجان سلیمانی دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت در اختتامیه جشنواره گفت:این جشنواره هرساله به بهانه تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

وی افزود:هیئت داوران جشنواره میلاد عرفان پور از شاعران ولایی و پر آوازه و حامد حسین خانی غزل سرای معروف کشور عزیزمان هستند.

سلیمانی تصریح کرد: بیش از هزار و ۲۴۰ اثر به جشنواره ارسال و از بین این آثار ۶۰ اثر برای داوری انتخاب و در نهایت ۹ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت ضمن تشکر از دبیر خانه جشنواره به جهت هماهنگی و همکاری برای برگزاری این رویداد مهم گفت: آثار برگزیده شامل بخش های ولایت و رهبری، ایثار و شهادت و بخش ویژه هستند که از هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برتر جشنواره معرفی شدند.

سلیمانی تصریح کرد: در بخش ولایت و رهبری، اسمائیل ملایی از عنبرآباد رتبه اول، رضا نیکوکار از رشت رتبه دوم و پیام جهانگیری از اردبیل رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی همچنین افزود:مریم کرباسی از نجف آباد مقام اول، قاسم بای از گلستان مقام دوم و اسمائیل احمدی از عنبرآباد مقام سوم بخش ایثار و شهادت جشنواره را کسب کردند.

دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت گفت: مرجان خاوند از رودبار جنوب به عنوان نفر اول بخش ویژه جشنواره ،مرضیه میرزایی از کهنوج نفر دوم و مرتضی مهدوی نیا از جیرفت به عنوان نفر سوم این بخش معرفی شدند.

همچنین سید حسین طیبی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم گفت: به پاس گرامیداشت حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جیرفت این حرکت عظیم فرهنگی با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود:شاه کلید پیروزی جامعه در برابر دشمنان اطاعت از رهبری است و داشتن آینده روشن در گروه اطاعت از رهبری است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد:ما وظیفه داریم برای رسیدن به سعادت و رسیدن به جامعه آرمانی مطیع محض رهبر انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: برگزاری شعر ولایت نمونه ای از عشق به رهبری است و توفیقی سترگ است که بتوانیم در این مسیر گام برداریم قدرت کشور ما مدیون رهبر معظم انقلاب است.

سید حسین طیبی اظهار کرد:این جشنواره با حضور شعرا و نویسندگان جنوب کرمان و شاعرانی از سراسر کشور و علاقه مندان به شعر در جیرفت برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: میلاد عرفان پور،حامد حسین خانی و علیجان سلیمانی هیئت داوران نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت را تشکیل دادند.

شایان ذکر است : نفرات برگزیده این جشنواره بخشی از سروده های خود را به زیبایی ارائه کردند و در پایان با اهدا لوح و تندیس جشنواره و اهدا جوایز از آنها تجلیل به عمل آمد.

یادآور می شود: نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت باحضور مسئولان ادارت، نهادها و سازمان ها و حضور پرشور علاقه مندان به شعر فارسی و شاعرانی از سراسر کشور با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت در سالن شهید مداحی پور شهرستان جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/
     

تصاویر: محمدرضا براهام