توسط: لوار ما
تاریخ: فوریه 24, 2018 زمان انتشار: 11:59 ق.ظ کد خبر: 1070

برگزیدگان سوگواره شهیده راه ولایت در جیرفت تجلیل شدند/ تصاویر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:از برگزیدگان همایش سوگواره اولین شهیده راه ولایت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تجلیل شد.

به گزارش لوار جنوب، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در اختتامیه  سوگواره اولین شهیده راه ولایت با اشاره به اهمیت مشارکت دانشجویان در برنامه‌های مذهبی و ملی در دانشگاه‌ها گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی که همواره با مشارکت دانشجویان برگزار می‌شود، ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) است و امسال با امید به شفاعت بانوی دو جهان و بهانه خلقت عالم هستی حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای وظایف فرهنگی دانشگاه‌ها و در جهت انس هرچه بیشتر دانشگاهیان با عترت پیامبر (ص) برای ایام فاطمیه برنامه‌هایی در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، طرح و تصویب شد که مورد استقبال بی نظیر قرار گرفت.

وی افزود: این برنامه ویژه جامعه دانشگاهی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های شهرستان جیرفت بود و دانشگاهیان آثار خود را در بخش‌های ادبی (شعر و متن ادبی) و هنری (نقاشی، خوشنویسی و فیلمنامه کوتاه) به دفتر نهاد رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحویل دادند.

قاسم زاده با اشاره به اهمیت و تأثیر فرهنگ بر ابعاد مختلف زندگی در یک جامعه گفت: امروز دانشگاه‌ها در انجام اقدامات فرهنگی نقش عظیمی بر عهده دارند، بهبود شرایط جشنواره‌های فرهنگی و هنری، افزایش کمک به فعالیت‌های فرهنگی، کشف و پرورش استعداد‌های دانشجویان و … گام‌های موثری در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه هستند که همواره باید مورد توجه قرار گیرند.

قاسم زاده به نفرات برگزیده این جشنواره اشاره و تصریح کرد: در بخش‌های ادبی (شعر) وجیهه گنجعلی رتبه اول، محمدرضا براهام رتبه دوم، حمیده سعیدی گراغانی رتبه سوم و نیما رودینی شایسته تقدیر  شدند.

وی همچنین افزود: در بخش دلنوشته، مهسا اقدامی رتبه اول، فاطمه گنجی گوهری رتبه دوم و اسما سعیدی توانست رتبه سوم را کسب کند.

قاسم زاده به بخش خوشنویسی نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش، سوده فلاح کهن رتبه اول، زهرا کردستانی رتبه دوم و حمیده سعیده گراغانی رتبه سوم را کسب کردند و نفرات برگزیده بخش نقاشی، نیلوفر میرزایی رتبه اول، امینه جاوید رتبه دوم و سعید مصطفوی رتبه سوم این بخش از سوگواره را بدست آوردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تشکر از همه دست اندرکاران این همایش اظهار کرد: امیدواریم سال آینده این سوگواره پرشور و بهتر برگزار شود و شرکت کنندگان بیشتری از این سوگواره استقبال کنند.

یادآور می‌شود:اختتامیه،  سوگواره اولین شهیده راه ولایت با حضور آیت الله صفایی بوشهری، رؤسای دانشگاه‌های شهرستان، رئیس آموزش پرورش جیرفت، فرمانده نیروی انتظامی جیرفت، جانشین فرمانده سپاه پاسداران جیرفت، هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، اساتید، کارکنان و دانشجویان در تالار فاطمیه (س) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزارشد.