‍ فرماندار جیرفت در مدیریت ستاد بحران استان:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 15, 2019 زمان انتشار: 8:05 ق.ظ کد خبر: 6256

بحران در جیرفت واقعا بحرانی است/ جناب استاندار تکلیف ما را با مخابرات روشن کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار، ابوذر عطاپور وزیری فرماندار جیرفت در ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان گفت : هر کس از جاده مسیر بم به جیرفت رد میشود و پایش به فیبر نوری میخورد ما در جنوب مشکل ارتباطی پیدا میکنیم.

وی افزود : در مناطق مختلف خصوصا مناطق کوهستانی جیرفت ما مشکل ارتباطی داریم که درخواست داریم جناب استاندار تکلیف ما را با مخابرات مشخص کند .

ابوذر عطاپور وزیری فرماندار جیرفت با تاکید بر اهمیت لایروبی و ساماندهی کامل و به موقع رودخانه های جیرفت افزود: شهر جیرفت از جمله مناطقی محسوب می‌شود که سه رودخانه هلیل، شور و ملنتی محاصره اش کردند و قبلا هم شاهد طغیان رودخانه ها و وارد کردن خسارات مالی و جانی بوده‌ایم .

فرماندار جیرفت تصریح کرد: استحضار دارید تنها رودخانه ها تهدید کننده شهر جیرفت هستند و می‌طلبد که اعتباری از خارج شهرستان برای آنها گذاشته شود تا ساماندهی این رودخانه‌ها به صورت کامل انجام و قطعی شود.

عطاپور یادآور شد : با همکاری ستاد بحران استان طی هفته آینده برای ساماندهی رودخانه های جیرفت نشستی خواهیم گرفت و تمهیدات لازم را برای ایمن سازی رودخانه های شهر جیرفت در نظر خواهیم گرفت.