سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی جیرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 6, 2018 زمان انتشار: 3:33 ب.ظ کد خبر: 3573

امنیت لازمه ایجاد زیرساخت ها برای پیشرفت عمران و آبادانی منطقه است/ برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی جیرفت/ تصاویر

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان جیرفت به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور مدیران انتظامی ،خانواده شهدا و مدیران ادارات در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نشریه و پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، سرهنگ رضا محمد رضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت،دومین روز از هفته ناجا در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: امنیت از ضروریات اولیه زندگی بشر شمرده شده است ایجاد امنیت از اهداف نظام است تمام زیر ساخت های اقتصادی ،فرهنگی و…در جامعه با ایجاد امنیت شکل می‌گیرد .

وی افزود:تازمانی که امنیت برقرار نباشد هیچ یک از زیرساخت ها در جامعه انجام نمی شود امنیت لازمه ایجاد زیرساخت ها برای پیشرفت و عمران و آبادانی منطقه است.

یحی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه می دانیم ثبات ،بقا، دوام‌و بالندگی هر اجتماعی با دو امر اساسی،ایجاد امنیت پایدار و سلامت جامعه در ابعاد مختلف برقرار می شود.

وی افزود:آنچه می تواند شالوده یک اجتماع بشری را تشکیل دهد امنیت است و باید گرامی بداریم یاد و خاطره همه شهدا را که از جان خود گذشتند.

کمالی پور تصریح کرد:شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در سایه وحدت و همدلی توانستند مسیر های خوبی در جهت تعالی و پیشرفت منطقه طی کنند.

همچنین احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت:امنیت امروز دست مایه وفاق و همدلی است که در شورای تامین و نیروی انتظامی شهرستان وجود دارد مردم امنیت پایدار در منطقه را احساس می کنند.

وی ضمن تشکر از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی افزود: برای این وحدت و همدلی است امروز سربازان گمنام و اداره اطلاعات با تمام توان پای کار هستند.

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد: این افتخار نصیب نیروی انتظامی شده که عملکرد شان مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است .

امینی روش گفت:در جنوب کرمان ریشه ناامنیی ها به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی خشکانده شده و بدانید که مرد دوستتان دارند و به همه شما افتخار می کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی جنوب از همه آزمون ها سربلند بیرون آمدند امروز کسانی را که دل در گرو زمان دارند نیروی انتظامی ، دشمنان نظام را نا امید کردند و با عملکرد خود برگ زرینی را به جا گذاشتند .

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد : امیدواریم با استفاده از این ظرفیت نظامی مقتدر بتوانیم در راستای عمران و آبادانی شهرستان و منطقه جنوب گامهای بلند تری برداریم.
انتهای پیام/
 

تصاویر: محمدرضا براهام