توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 22, 2020 زمان انتشار: 8:54 ق.ظ کد خبر: 8908

پیام تسلیت دکتر فـــدائی، استاندار سابق کرمان در پی رحلت آیت‌الله جعفری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، دکتر محمـّدجواد فـــدائی، استاندار سابق کرمان، در پیامی آیت‌الله سیّدیحیی جعفری را عامل هم‌گرایی و وفاق گروه‌ها و مردم، استوانۀ استوار نظام اسلامی و تکیه‌گاه مطمئن تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در استان کرمان دانست و رحلت ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

*بسم الله الرّحمن الرّحیم*
_اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ_
تاریخ کرمان مجاهدت‌های عالم جلیل‌القدر، آیت‌الله سیّدیحیی جعفری (قدّس سرّه) را بر تارک زمان ثبت نموده و هرگز فراموش نخواهد کرد. آن مرحوم، ۳۷ سال با صلابت و دلسوزی، به عنوان نمایندۀ حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری در استان کرمان، با مدارا، جهاد، روشنگری و ارشاد، عامل ایجاد هم‌گرایی و وفاق گروه‌ها و مردم، استوانۀ استوار نظام اسلامی و تکیه‌گاه مطمئن تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در استان کرمان بود. در همۀ این سال‌ها «تؤمنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله باموالکم و انفسکم» بر جانش نشسته بود و اکنون پس از سال‌ها خدمت به مردم، روح بلندش به حکم وعدۀ الهی، در بارگاه حضرت حق مهمان است.
شهادت می‌دهم که ایشان، در روزهای مبارزه برای شکل‌گیری انقلاب، در نشر گفتمان امام و انقلاب مددکار و مرشد جوانان و از جمله اینجانب و در روزهای پس از انقلاب، در مواضع مختلفی که بنده توفیق خدمت داشتم، به ویژه در استانداری کرمان، تکیه‌گاه مدیران و نظام اجرایی، قانون‌گذاری و قضائی استان بودند. اینجانب با قلبی غمگین و با یادکرد از نقش‌آفرینی کم‌بدیل آن عالم ربّانی، رحلت آن فقید سعید را به مقام معظّم رهبری، علمای عظام، امام جمعۀ محترم کرمان، ائمّۀ محترم جمعه و جماعات در سراسر استان، نمایندگان عالی و کارکنان قوای سه‌گانه در استان، فرماندهان و نیروهای جهادگر نظامی و انتظامی استان، اصحاب فرهنگ و رسانه و همۀ مردم نجیب و شریف سراسر استان و به ویِژه به بیت آن مرحوم تسلیّت عرض نموده و از بارگاه الهی برای آن فقید مجید، رحمت واسعۀ الهی و برای دوستداران و بازماندگانش صبر جزیل مسألت دارم.
*محمّــدجواد فـــدائی*