پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 8, 2022 زمان انتشار: 12:16 ب.ظ کد خبر: 13048

پلیس برای ایجاد امنیت با ایثارگری از جان خود می­‌گذرد

فرماندار جیرفت گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه جان خود را نیز نثار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، احمد بلندنظر در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در جیرفت افزود: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، ایثارگری و دلاوری همراه بوده و هست.
وی یادآور شد: هفته فراجا فرصتی برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف است که کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
بلندنظر با بیان اینکه در طول تاریخ بشریت امنیت و آرامش از نیازهای اصلی زندگی انسان بوده است اظهار داشت: استقرار نظم و امنیت و تامین امنیت عمومی از وظایف مهمی است که قانون آن را برعهده نیروی انتظامی نهاده است.
وی تاکید کرد: پلیس وظیفه دارد با اقتدار کامل در استقرار امنیت بکوشد و عوامل اخلالگر را شناسایی و متوقف کند تا در سایه این امنیت فعالیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شکل گرفته و رشد کند.
فرماندار شهرستان جیرفت اضافه کرد: نام پلیس در هر جامعه ای به همان قدر که برای تبهکاران و قانون شکنان وحشت آفرین است برای مردم آرامش زا و ارمغان آور اطمینان است.
وی اظهار داشت: انتظار می رود آحاد مختلف ملت برای استقرار نظم و امنیت، نیروی انتظامی را تقویت و پشتیبانی کنند زیرا تقویت این نیرو تقویت نظام و اقتدار نظام در برخورد با موارد خلاف قانون است.
بلندنظر ادامه داد: بهترین راه مقابله با جرم پیشگیری است که نیروی انتظامی کوشیده با همکاری فرهیختگان جامعه و نهادهایی مسئول در سالم سازی محیط و کاهش جرم گام بردارد.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم خداوند این توان را به ما بدهد که خدمتگذار مردم باشیم گفت: با هماهنگی و همدلی که در بین اعضای شورای تامین وجود دارد در جنوب کرمان شاهد امنیت خوبی هستیم.

منبع: ایرنا