فرماندار جیرفت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دربخش ساردوئیه:
توسط: لوار ما
تاریخ: می 20, 2018 زمان انتشار: 8:06 ق.ظ کد خبر: 1949

وحدت وهمدلی رمز توسعه وپیشرفت است/ در ابتدای دولت، اعتبارات شهرستان ۲۰ میلیاردتومان و درحال حاضربه ۹۲ میلیاردتومان افزایش پیداکرده است

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دربخش ساردوئیه به ریاست احمدامینی فرماندارشهرستان جیرفت وبا حضورحجت الاسلام جهانبانی امام جمعه ساردوئیه ،خانم حسینی مشاورومدیرکل امور بانوان استانداری کرمان، بخشدار ساردوئیه وجمعی ازمدیران دستگاه های اجرایی دربخش ساردوئیه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری لوار، فرماندارشهرستان جیرفت در این جلسه با اشاره به خدمات دولت تدبیر وامید، وحدت وهمدلی را رمز توسعه وپیشرفت خواند.

احمد امینی روش خاطر نشان کرد:در ابتدای دولت تدبیر وامیداعتبارات شهرستان ۲۰ میلیاردتومان بود ودرحال حاضربه ۹۲ میلیاردتومان افزایش پیداکرده است.

وی افزود: در بخش سلامت تحول عظیمی صورت گرفته و در همین راستا در حال حاضر بیمارستان ۲۵۸ تخت خوابی جیرفت درحال ساخت می باشد و می توان گفت زمینه رضایت مندی مردم فراهم شده است.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به حمایت دولت از بخش خصوصی بیان داشت: زمینه سرمایه گزاری در اختیار سرمایه گذاران گذاشته می شود.

نماینده عالی دولت درشهرستان جیرفت با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید به طور متوسط در هر ماه عملیات اجرایی یک مدرسه خیرساز در این شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: بیش از ۶۰ مدرسه و پروژه خیرساز در امر آموزش و پرورش در شهرستان ساخت و در حال اجرا می باشد.

وی گفت:شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان نیز پیشرفت چشمگیری را داشته است، که اگر با عکس هوایی که در ابتدای دولت از این شهرک گرفته شده است با اکنون مقایسه شود، خود گویای همه چیز است.

وی نیز در بخشی از سخنان افزود:در یک سال گذشته ۵۴ روستاازنعمت برق بهرمند شده اند.

امینی روش خاطرنشان کرد:مهمترین سرمایه بخش ساردوئیه نیرو ها و افراد تحصیل کرده ومتعهد می باشند وبایست از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
وی بااشاره به برپایی نماز جمعه در این بخش خاطرنشان کرد:در حوزه نماز جمعه با حضور حجت الاسلام جهانبانی امام جمعه ساردوئیه تحول بسیار خوبی در امر وفاق و همدلی ایجاد شده است.
فرماندارشهرستان جیرفت ازخدمات وتلاشهای شهردار واعضای شورای اسلامی شهر درب بهشت که درجهت ابادانی این شهر همت گمارده اند قدردانی نمود.
وی گفت:باپیگیری های بعمل امده ناحیه صنعتی دربخش ساردوئیه، جبالبارز و اسماعیلی به تصویب رسیده ودرحال حاضرپیگیر جانمایی زمین واستقرار این نواحی صنعتی در بخشهای مذکورهستیم .
وی نیز تصریح کرد:پروازهای فرودگاه جیرفت به ۶پرواز افزایش یافته و زنجیره صادرات ائم از استاندارد ،گمرک ،اتاق بازرگانی و… در شهرستان فراهم شده است.
وی درخصوص گاز شهری در این بخش بیان داشت:شبکه درون شهر به صورت صد در صد اجرا وتکمیل شده ودرحال پیگیری اتصال خط گاز درخارج از شهرستان هستیم.
فرماندارشهرستان جیرفت نیز به خشکسالی های اخیر اشاره وبیان داشت:به دنبال آب شرب پایدار درشهردرب بهشت هستیم .