رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:
توسط: لوار ما
تاریخ: مرداد 22, 1403 زمان انتشار: ۷:۲۲ ق٫ظ کد خبر: 19057

همایش بین المللی اربعین و فرهنگ مقاومت، پیام مظلومان را به دنیا منتقل خواهد کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان صبح یکشنبه بیست ویکم مردادماه ۱۴۰۳ در سومین پیش رویداد همایش بین المللی اربعین و فرهنگ مقاومت که با موضوع فرهنگ کتابخوانی در محل سالن کتابخانه مرکزی کرمان برگزار شد گفت:همایش بین المللی اربعین و فرهنگ مقاومت، پیام مظلومان را به دنیا منتقل خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی لوار/ دکتر علیرضا منظری توکلی افزود: به لطف خداوند متعال، گنبد آهنین نظامی و رسانه ای اسرائیل سوراخ شده و دانشجویان دانشگاه‌های دنیا مدافع کودکان ونوجوانان مظلوم فلسطین شده اند .
دبیر همایش بین المللی اربعین و فرهنگ مقاومت گفت: با برگزاری این پیش رویدادها در تلاش هستیم استادان و پژوهشگران دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه مقالات خود را به وب سایت این همایش ارسال کنند.
احمد وفایی مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمان در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این پیش رویداد گفت: خوشبختانه بین نهاد کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تفاهم نامه همکاری منعقد شده و تعامل خوبی داریم .
دکتر سید مهدی احمدی موسوی عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی پيرامون اهمیت وقف و امور خیریه گفت: در جامعه جهانی امروزه نقش دولت‌ها کمرنگ شده و تصدی گریها به نهادهای مدنی و موسسات خیریه بیشتر واگذار شده است.