توسط: لوار ما
تاریخ: ژانویه 16, 2023 زمان انتشار: 7:00 ب.ظ کد خبر: 14065

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان برگزار شد

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان از نشان روایت پیشرفت، تبیین دستاوردهای دولت مردمی، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، دکتر مجتبی اسدی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری و مشاور رسانه ای استاندار کرمان اظهار داشت: «روایت پیشرفت» کلیدواژه‌ای که باید در ۹ کمیته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌ مناسبت ایام‌الله دهه فجر تسری یابد.
وی همچنین با اشاره به ایام پایانی دوره دو ساله شورای هماهنگی روابط‌ عمومی استان کرمان از برگزاری انتخابات جدید شورا در اسفندماه خبر داد.

در ادامه این جلسه زین‌الدین سنجری رئیس دفتر فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری جیرفت به نمایندگی از روابط عمومی فرمانداری های استان طی سخنانی اظهار داشت: امروز انقلاب رسانه شکل گرفته و اخبار با سرعت منتشر می‌شود، روابط عمومی‌ها برای خنثی‌سازی حمله‌های رسانه‌ای از خارج کشور موظفند حالت پدافند به خود بگیرند و اقداماتی داشته باشند.
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید پای کار آیند و فرمانداران و مدیران از روابط‌عمومی‌ها حمایت کنند تا از کمترین امکانات موجود بتوانند دستاوردها و خدمات دولت را بیان کنند.
سنجری همچنین پیشنهاد داد در دهه فجر، فرمانداران و مدیران کل موظف شوند، نشست‌های خبری و مصاحبه‌هایی را با صدا و سیمای مرکز استان کرمان داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران روابط عمومی‌ها خواستار گزارش عملکرد روابط‌عمومی‌های فرمانداری شد و صدور ابلاغ برای مدیران روابط عمومی را موجب هویت بخشی به بخش روابط عمومی دانست
مدیر روابط عمومی فرمانداری جیرفت روشنگری در خصوص کاستی ها را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت باید مشکلاتی که سبب شبهاتی در افکار عمومی شده را توضیح داد.