در راستای راهبردهای دولت مردمی صورت گرفت:
توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 3, 2022 زمان انتشار: 11:58 ق.ظ کد خبر: 12249

ملاقات مردمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهرستان کهنوج برگزار شد

ملاقات مردمی مدیر و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی، مسئول حراست، مسئول موسسات فرهنگی و هنری، کارشناس صندوق هنر در سفر به شهرستان کهنوج پاسخگو مسائل و مشکلات مردم و هنرمندان شهرستان بودند.
اعضای تیم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مدت یک روز کاری در اداره ارشاد شهرستان کهنوج مستقر و پاسخگو مشکلات حوزه فرهنگ و هنر مردم و هنرمندان بودند.
مردم و هنرمندان مراجعه کننده در این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند، مدیرکل و مجموعه همکاران دراین دیدار مردمی تلاش کردند که معضلات و مشکلات فرهنگی و هنری هنرمندان و مراجعه کنندگان را بررسی و برای رفع مشکل آنان اقدام نمایند.
بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه ملاقات مردمی با مردم وهنرمندان شهرستان کهنوج، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهوری و اولویت دولت مردمی، مبنی بر ارتباط بدون واسطه مسئولین با مردم است بر همین اساس بنا داریم با حضور در تمامی شهرستان های جنوبی با مردم و هنرمندان ملاقات مردمی برگزار نماییم که استارت این مهم از کهنوج شروع شده است.
وی ماهیت دولت سیزدهم را مردمی بودن دانست و گفت: ما باید با همگرایی و هم افزایی در کنار هم فعالیت فرهنگی انجام دهیم.
مسلمی مهنی با تاکید بر اینکه امروز جنوب کرمان در جایگاه هنری، ارتقاء بسیار خوبی پیدا کرده است، عنوان کرد: تلاش کنیم تا این جایگاه به بالاترین سطح ممکن و در شأن مردم منطقه برسد.
وی بیان کرد: کهنوج زیر ساخت های بسیار خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری دارد اما متاسفانه از این ظرفیت آن طور که باید استفاده نشده است.
وی با تاکید بر اینکه آثار هنری ماندگار هستند، اظهار داشت: هنرمندان باید اثری هنری از خود به جا بگذارند و در هر رشته ای می طلبد حداقل یک اثر تولید نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: به منظور توسعه فرهنگی منطقه باید زیر ساخت های آموزشی تقویت شود بنابراین می طلبد نمایندگان منطقه برای کمک به بخش فرهنگی همکاری کنند.
وی با اشاره به برنامه های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، عنوان کرد: پیگیر راه اندازی دبیر خانه دائمی جشنواره شعر شهید شهسواری در کهنوج هستیم.
مسلمی مهنی در خاتمه از برگزاری جشنواره شعر آئینی در کهنوج خبر داد و گفت: دبیر خانه فیلم کلات نیز در این منطقه برگزار می شود چرا که شهرستان کهنوج ظرفیت های خوبی در هر حوزه ای دارد.