به مدیر مسئولی حسین سبزه صادقی:
توسط: لوار ما
تاریخ: مارس 20, 2018 زمان انتشار: 9:04 ق.ظ کد خبر: 1598

شماره دوم مجله سراسری “اقوام ایرانی” رونمایی شد / تصاویر

به گزارش لوار ، آئین رونمایی از شماره دوم مجله سراسری “اقوام ایرانی” به مدیر مسئولی حسین سبزه صادقی و با حضور نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد، معاون هنری اداره کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شهردار و اعضای شورای شهر جیرفت، یحیی توکلی و جمعی از شاعران جیرفت و عنبرآباد در شهر کتاب جیرفت برگزار شد.
حسین سبزه صادقی سالهاست که در عرصه فرهنگی و اجتماعی این سرزمین فعالیت دارد، بی شک اگر نامی از فعالان خط مقدم فرهنگ در جنوب کرمان نامی برده شود، نام حسین سبزه صادقی با برگزاری انواع نشست های فرهنگی، چاپ مجموعه های مختلف فرزندان این منطقه در نشر فرهنگ عامه، روزنامه نگاری و… می درخشد.
اخیرا نیز با انتشار شماره دوم مجله کشوری که به معرفی جیرفت با نام “جاده بهار نارنج” پرداخته است ، بیش از پیش دین خود را در مقابل فرهنگ غنی سرزمینمان ادا نموده است.

یوسف فرخی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این ایین گفت: فعالیتهای فرهنگی و هنری باید توسط نخبگان پیگیری شود و مهمتر از آن استمرار فعالیت فرهنگی و هنری است.
وی با قدردانی از حسین سبزه صادقی مدیر مسئول مجله اقوام ایرانی گفت: انتشار این مجله اتفاق خوب و میمونی است که امیدواریم آقای صادقی در این راه روز به روز موفق باشند.
مشایخی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر جیرفت نیز گفت: ایجاد بانک اطلاعات نخبگان گذشته و حال جیرفت را در دستور کار قرار داده ایم و تا جای ممکن موسیقی و آواهای محلی را پررنگ خواهیم کرد و فرهنگ و رسوم محلی را در بین مردم ترویج خواهیم داد.
این ایین رونمایی نیز با موسیقی روح نواز هنرمند عزیزمان جناب اقای یاسر پهلوان همراه بود که شبی کم نظیر را برای همگان رقم زد.

تصاویر: محمدرضا براهام