به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 17, 2017 زمان انتشار: 8:05 ق.ظ کد خبر: 728

ساخت مرکز جامع سلامت در آن دنیا ! / تصاویر

دکتر قاسم زاده: پروژه های بهداشت در منطقه قلعه گنج در حال انجام است و این جای خوشحالی است که مناطقی مانند روستای آن دنیا (کنگرو) که به دلیل دور افتاده بودن به این نام خوانده شده است، پروژه های بهداشتی آن به خوبی در حال اخداث است و این نشان از توجه نظام به تمام مناطق کشور است.

دکتر قاسم زاده:پروژه های بهداشت در منطقه قلعه گنج در حال انجام است و این جای خوشحالی است که مناطقی مانند روستای آن دنیا که به دلیل دور افتاده بودن به این نام خوانده شده است، پروژه های بهداشتی آن به خوبی در حال اخداث است و این نشان از توجه نظام به تمام مناطق کشور است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی لوار جنوب ،دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دیدار با امام جمعه شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه از آغاز کار در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خدمت صادقانه را مد نظر داشتم، اظهار داشت: بازدیدهای هیئت رئیسه دانشگاه مستمر و در همه مناطق است تا در حد توان مشکلات برطرف شود.


وی با بیان اینکه کمبود متخصص در منطقه وجود دارد اما همین تعداد هم با فداکاری و اخلاص کار میکنند و مردم هم باید قدردان زحمات این پزشکان باشند، عنوان داشت: تلاش داریم متخصصان بیشتر برای منطقه جذب شود و در تأمین نیروی انسانی اولویت ما مناطق محروم و دورافتاده است اما محدودیت در توزیع متخصص در کشور است.
حجت الاسلام نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برای رسد مشکلات بهداشتی و درمانی مردم اظهار داشت: بازدید از مناطق محروم در راستای رفع مشکلات توفیق الهی است که دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پیش گرفته است و رفع مشکلات فقط با پشت میز نشستن محقق نمیشود.
وی ضمن تآکید بر ارتقای خدمات بهداشت و درمان در قلعه گنج افزود: با توجه به وسعت شهرستان قلعه گنج ارائه خدمات مشکل است لذا برنامه ریزی شود تا در هر منطقه خدمات اولیه مناسب در دسترس مردم باشد.
نجنو با بیان اینکه به همت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیمارستان خوبی در قلعه گنج احداث شده که دسترسی به خدمات درمانی را آسانتر کرده است، افزود: با توجه به آمار بالای موالید در شهرستان قلعه گنج زمینه جذب متخصص زنان فراهم شود


دکتر ایمان قاسم زاده در دیداراعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با فرماندار قلعه گنج با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز دورترین مناطق استان هم از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند، اظهار داشت: اولویت دانشگاه در تأمین متخصص ۵ شهرستان جنوب کرمان است اما در حال حاضر در توزیع متخصص محدودیت وجود دارد.
وی با بیان اینکه اقدامات چشمگیری در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمان در شهرستان قلعه گنج صورت گرفته است و امروز شاهد خدمترسانی به دورترین نقاط جنوب استان هستیم، بیان داشت: برای ماندگاری پزشکان نیاز است تا امکاناتی مانند پانسیون مناسب فراهم شود نیاز است که مسئولان شهرستان در این زمینه همکاری داشته باشند و زمینه مشارکت خیران در پروژه های بهداشتی و درمانی فراهم شود.
قاسم زاده با اشاره به افزایش سطح خدمات بهداشتی در دهستان رمشک تصریح کرد: متأسفانه ساختمان جدید مرکز جامع خدمات سلامت رمشک بعد از سالها هنوز تحویل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نشده و این تعلل روند توسعه خدمات بهداشتی و درمانی را در این منطقه با مشکل مواجه کرده است که از شما برای رع این مشکل درخواست همکاری داریم.


وی افزود: پروژه های بهداشت در منطقه قلعه گنج در حال انجام است و این جای خوشحالی است که مناطقی مانند روستای آن دنیا که به دلیل دور افتاده بودن به این نام خوانده شده است، پروژه های بهداشتی آن به خوبی در حال اخداث است و این نشان از توجه نظام به تمام مناطق کشور است.
عیدی فرماندار قلعه گنج در این دیدار اظهار داشت: با راه اندازی بخش هایی از بیمارستان قلعه گنج درمان هزینه های کمتری برای مردم این منطقه داشته است و اقدامات انجام شده در حوزه دندانپزشکی قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه توقع این است که با حضور نیروهای جوان و با انگیزه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روند رفع مشکلات سرعت یابد، افزود: نیروهای بهداشت و درمان در منطقه مجاهدانه کار میکنند هر چند آنطور که باید قدر کار آنها دانسته نمیشود عیدی ضمن اعلام آمادگی در تأمین فضای فیزیکی مناسب برای حضور پزشکان در قلعه گنج افزود: شهرستان قلعه گنج وسیع است اما خداوند را شاکریم که امنیت پایدار در منطقه زمینه توسعه همه جانبه را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه قلعه گنج تبدیل به الگوی توسعه در کشور شده است، تصریح کرد: پانسیون مورد نیاز برای حضور پزشکان در چاه دادخدا احداث میشود، دانشگاه هم برای جذب پزشک متخصص در زمینه توسعه خدمات درمانی شهرستان قلعه گنج پیگیری لازم را داشته باشد.
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز از بیمارستان قلعه گنج بازدید کرد

 

تصاویر: محمدرضا براهام