توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 18, 2018 زمان انتشار: 8:43 ق.ظ کد خبر: 2899

دانش آموز جیرفتی بر سکوی دوم مسابقات داستان نویسی کشور ایستاد/ تصاویر

نادر براهام، نویسنده جیرفتی در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده کشور در رشته داستان نویسی بر سکوی دوم مسابقات ایستاد.

مجید امیر تیموری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در حاشیه ی مراسم استقبال از این دانش آموز جیرفتی در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده کشور مرداد جاری به میزبانی استان تهران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات فرهنگی و هنری ابتدا درسطح شهرستان برگزار شد که این دانش آموز توانست رتبه اول رشته داستان نویسی را کسب کند و سپس در بین شهرستان های استان کرمان نیز رتبه اول در این زمینه را بدست آورد و درنهایت به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

امیر تیموری تصریح کرد: ‏در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان ایران ۷۱ دانش آموز از سراسر کشور در رشته های مختلف فرهنگی و هنری از جمله داستان نویسی، شعر و… به مدت پنج روز در شهر تهران باهم به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: این دانش آموز جیرفتی به نمایندگی از استان کرمان در جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده کشور شرکت کرد که در نهایت رتبه دوم رشته داستان نویسی را بدست آورد.

امیرتیموری ضمن تبریک به این دانش آموز افزود: ما با تمام توان از دانش آموزان نخبه شهرستان در هر رشته ای حمایت می کنیم و برای این دانش آموز و سایر دانش آموزان هنرمند و توانمند کشور و منطقه جنوب کرمان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

مراسم استقبال از نادر براهام دانش آموز پایه اول دبیرستان امیر کبیر جیرفت با حضور خانواده و مدیر آموزش و پروش جیرفت، جمعی از معاونان و کارکنان این اداره و مدیر دبیرستان امیرکبیر در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

خبر: مژگان سنجری