توسط: لوار ما
تاریخ: آگوست 19, 2018 زمان انتشار: 5:46 ب.ظ کد خبر: 2950

تجهیز سه خانه بهداشت در بخش ساردوئیه / داروخانه شهر درب بهشت شبانه روزی میشود/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری لوار، دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،دکتر افضلی معاون توسعه دانشگاه، دکتر امیرپور معاون غذا و دارو، مهندس مشایخی رئیس مرکز بهداشت جیرفت، بخشدار ساروئیه و تعدادی از مدیران دانشگاه از خانه بهداشتهای صاحب آباد سربیژن، دامنه، اسفارچ، دره رود، …، مرکز جامع سلامت درب بهشت، پروژه در حال ساخت تسهیلات زایمانی درب بهشت، مرکز جامع سلامت دلفارد،پایگاه ۱۱۵ دلفارد و… بازدید نمودند.
دکتر مکارم در این بازدید اظهار داشت:طرح تحول سلامت دستاوردهای مهمی در حوزه سلامت داشته است و در ارتقای سلامت مردم توجه به مناطق محروم و روستایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به تجهیز چند خانه بهداشت در ساردوئیه تصریح کرد: تجهیز خانه بهداشت روسای کنگری رمون، صاحب آباد سربیژن و سنگدان سربیژن در اولویت تجهیز قرار دارند و خانه بهداشت های باب ترش و اسفارچ نیز در راستای ارتقای خدمات بهداشتی در ساردوئیه تجهیز میشوند.
دکتر مکارم افزود: باید نحوه ارائه خدمات بهداشت و درمان رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد و استقرار پزشک، بهورز ، ماما و …. در مراکز با این هدف برنامه ریزی میشود.
وی با بیان اینکه با توجه به فرسوده بودن خانه بهداشت گور در هفته دولت عملیات احداث ساختمان جدید این خانه بهداشت آغاز و اقدامات لازم برای جذب دانش آموز بهورزی آن نیز انجام میشود، افزود: در حال حاضر چهار خانه بهداشت در ساردوئیه فعال هستند .
دکتر مکارم خاطرنشان کرد: با توجه لزوم پاسخگویی به نیازهای درمانی در منطقه درب بهشت حضور پزشک خارج از برنامه پزشک خانواده در مرکز جامع سلامت درب بهشت در دستور کار قرار میگیرد و داروخانه به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان خواهد بود.