توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 23, 2017 زمان انتشار: 10:22 ق.ظ کد خبر: 783

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بدون مجوز قانونی در جیرفت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بدون مجوز قانونی در جیرفت خبر داد و گفت: این نمایشگاه بدون مجوز از کمیته برگزاری نمایشگاه ها برگزار می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بدون مجوز قانونی در جیرفت خبر داد و گفت: این نمایشگاه بدون مجوز از کمیته برگزاری نمایشگاه ها برگزار می شود.
به گزارش لوار جنوب ،محمود اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته برگزاری نمایشگاه ها متشکل از نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اتاق اصناف و فرمانداری جیرفت در مهرماه سال جاری برگزار شد و در این کمیته برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در جیرفت ممنوع شد.
وی اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان جیرفت بدون توجه به رای این کمیته در حال آمادگی برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تاریخ ۳۰ مهرماه لغایت ۹ ابان ماه سال جاری در این شهرستان می باشد که این نمایشگاه فاقد مجوز می باشد.
وی به تبلیغات زیاد این نمایشگاه در شهر جیرفت به عنوان یک حربه برای جذب مردم اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در قالب نمایشگاه پاییزه در حال برگزاری می باشد حال آنکه نمایشگاه پاییزه در شهریورماه قبل از شروع مدارس آغاز می شود لذا این نمایشگاه غیرقانونی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به رکود حاکم بر بازار و حمایت از بازاریان برگزاری این نمایشگاه را غیرقانونی اعلام کردیم و به مسئولان شهرستان گزارش کردیم و تا کنون از برپایی این نمایشگاه خودداری نشده است.
وی مخالفت خود را با برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اعلام کرد و گفت: در صورت برپایی این نمایشگاه مردم از خرید در این نمایشگاه خودداری کنند چرا که نظارتی بر برگزاری این نمایشگاه نیست.
وی افزود: در چنين نمايشگاه هايي كه بدون نظارت و به صورت فراقانوني برگزار مي شود كالاهاي با كيفيت پايين و قيمّت هاي بالا عرضه مي گردد بنابراين از مردم شريف جيرفت درخواست مي گردد با عدم خريد از چنين نمايشگاههايي به اين اعمال غيرقانوني كه متاسفانه تنها در اين شهر به وقوع مي پيوندد، پاسخي قاطع دهند.
اسکندری ادامه داد: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا وسایل با کیفیت پایین و قیمت ارزان ارایه می شود که این اجناس در شان مردم نمی باشند.
وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از نهادهاي قانوني پيگير اين اعمال غيرقانوني است و اميدواريم متخلفين به سزاي عمل خود برسند.
شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز