توسط: لوار ما
تاریخ: نوامبر 22, 2022 زمان انتشار: 12:05 ب.ظ کد خبر: 13462

برنامه های هفته بسیج در جیرفت تشریح شد

سرهنگ محسن نسب امیری فرمانده سپاه جیرفت در نشست خبری، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: ردای بسیج از شهدا به امانت رسیده و بسیج رسانه باید به تبیین اهداف این شجره طیبه بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لوار ما، فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: رسالت بسیج رسانه، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و امید آفرینی به جامعه است.

وی با بیان این مطلب که بسیج ادامه دهنده راه و تفکر انبیاء، اولیای الهی و شهدا، است، تصریح کرد: تفکر بسیج ریشه در ارزش ها، عاشورا، حرکت انبیای الهی و امام حسین (ع) دارد.

نسب امیری با یادآوری این مطلب که امام راحل بنیان گذار بسیج است، عنوان کرد: بسیج یک امانت است که وجود آن مایه خیر و برکت می باشد و هر جا تفکر بسیجی سرلوحه باشد موفقیت قطعی است.

فرمانده سپاه تفکر بسیج را راه گشا دانست و تاکید کرد: روحیه خدمت، مردمی بودن، ایثار، شهادت طلبی و جهاد در تفکر بسیج نهادینه شده است.

وی یکی از وظایف بسیج رسانه را تبیین واقعیت ها قلمداد کرد و افزود: فضای مجازی با توجه به قدرتی که دارد در برخی موارد فضای حقیقی را مدیریت می کند.

نسب امیری اظهار کرد: نگاه ما به بسیج رسانه یک نگاه الهی است زیرا بسیج رسانه با کار زینبی و سجادی حقایق را به مردم انتقال می دهد.

فرمانده سپاه جیرفت ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه ها با بزرگنمایی مشکلات سعی در وارونه جلوه دادن حقایق و ناامید کردن مردم دارند و با این کار در زمین دشمن بازی می کنند که در اینجا وظیفه بسیج رسانه سنگین تر می شود.