فرماندار جیرفت در نشست تجلیل از خانواده‌های نیروی انتظامی:
توسط: لوار ما
تاریخ: اکتبر 11, 2017 زمان انتشار: 12:46 ب.ظ کد خبر: 668

با وجود امنیت خوب منطقه، زمینه حضور بخش خصوصی فراهم شده است

به گزارش لوار جنوب ، فرماندار جیرفت در نشست تجلیل از خانواده‌های نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان با اشاره به اینکه بهترین پشتوانه نیروی انتظامی مردم هستند افزود: بواسطه وجود امنیت خوب در منطقه زمینه حضور بخش خصوصی فراهم شده که این را مدیون نیروی انتظامی می‌دانیم.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به جایگاه ویژه استان کرمان از لحاظ امنیتی در کشور عنوان کرد: امنیت امروز جامعه را مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروی‌های انتظامی و امنیتی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در جنوب استان کمبودهای بسیاری دارد افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته با وجود همه کمبودها موفق عمل کند.

امینی‌روش با بیان اینکه هیچ اشرار شناسنامه داری در این شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: مشکلاتی که در این زمینه بوجود می‌آید ریشه امنیتی نداشته و در حوزه امنیت نسبت به گذشته از امنیت بهتری برخوردار هستیم.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی در این شهرستان قابل تقدیر است، گفت: تلاش داریم امکاناتی که در نیروی انتظامی نیاز است را فراهم کنیم. همه دستگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در تامین نظم و امنیت در منطقه را داشته باشد و این می‌تواند کمک بزرگی به نیروی انتظامی باشد.

امینی‌روش با بیان اینکه در جنوب استان کارهای زیادی صورت گرفته است و نگاه ویژه‌ای به این منطقه شده است گفت: در حوزه زیر ساخت‌ها کارهای بسیاری برای منطقه انجام شده که امیدوارم این کارها تداوم داشته باشد.

امروزه امنیت بسیار پایداری در جمهوری اسلامی حاکم است که این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و اگر مردم در هشت سال دفاع مقدس همکاری نمی‌کردند ما امروزه شاهد این امنیت نبودیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به خانواده های شهدا و ایثارگران این نهاد تجلیل شدند

و همچنین سالن اجتماعات شهدای انتظامی فرماندهی جیرفت افتتاح گردید